+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 22 вересня 2017

Участь у Міжнародній виставці реклами REX 2017

Підготовка висококваліфікованих фахівців передбачає поєднання теоретичних та практичних знань.  Для маркетологів важливий досвід – відвідування і участь у виставках та ярмарках.

19 – 21 вересня у столичному виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбувалася головна подія рекламної індустрії України — XXІ Міжнародна виставка реклами REX 2017 та XІ виставка сучасного друку T-REX 2017. Фахівці у галузі реклами і маркетингу мали змогу зануритися в життя рекламного ринку. Організатор REX/T-REX — компанія «Євроіндекс». Генеральний партнер — друкарня «Вольф».

Цього року виставки REX/T-REX зросли майже на 30% в унісон із прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції щодо динаміки рекламного ринку. Площа стендів у середньому збільшилася на 67%, концептуальні експозиції змінили економ-формати. На майданчику площею 2500 кв. метрів 135 учасників з України, Італії, Казахстану, Китаю, Люксембургу, Польщі презентували понад 200 брендів рекламно-сувенірної продукції, корпоративної символіки, зовнішньої реклами, P.O.S., візуальних комунікацій, Ambient Media, Digital-технологій, handmade-сувенірів, обладнання та матеріалів для друку і виробництва реклами. 

Триває і якісний розвиток виставки — цього року REX/T-REX порадував учасників та відвідувачів новою експозицією сувенірної й ексклюзивної упаковки REX Pack. Розширився асортимент і кількість представленого обладнання та матеріалів, компанії опановали нові сфери бізнесу, зросла частка виробничих компаній. Експоненти готові задовольнити будь-які запити рекламного ринку. 

Насичена програма заходів у форматі нон-стоп проходитила у спікер-зоні. На підтримку експозиції REX Pack та виставки T-REX журнал «Принт+» організував конференцію «Тренди в пакувальній галузі». Низку цікавих заходів підготували й галузеві асоціації: Українська асоціація візуальної індустрії — бізнес-зустріч «Як будувати бізнес в Україні», Асоціація Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України — семінар «Прірви та прориви на рекламно-сувенірному ринку України».

Студенти спеціальності маркетинг під керівництвом старших викладачів кафедри Ольги Семенди та Ірини Корман мали можливість ознайомитися з новинками рекламного ринку, новітніми технологіями, які широко застосовуються у виготовлені та розповсюдженні реклами, цікавими ідеями щодо просування бренду на ринок.

Відвідування виставки було цікавим і пізнавальним. Студенти мали змогу на практиці закріпити матеріал, який вивчали з дисциплін «Реклама та рекламна діяльність», «Паблік рілейшинз», «Ярмарково-виставкова діяльність», «Маркетингові комунікації», «Поведінка споживачів».

 

 

Ірина Корман, старший викладач кафедри маркетингу, к.е.н