+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 30 листопада 2021

Вебінар «Публікація статей у хижацьких виданнях: наслідки для дослідників та університетів»

Існування хижацьких видань применшує роль редакційного процесу, процесу взаємного рецензування чи інших процедур, які є невід’ємною частиною подачі статей в авторитетні видання. Хижацькі видання пропонують публікацію статті в обмін на високу вартість послуги публікації. В результаті цього, якість таких публікацій низька, репутація дослідників, дослідниць та інституцій, в яких вони працюють, страждає, а доброчесність цих законних видань можна ставити під сумнів.

30 листопада викладачі кафедри маркетингу прослухали вебінар «Публікація статей у хижацьких виданнях: наслідки для дослідників та університетів» Американської Ради з міжнародної освіти у межах упровадження проекту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти - Academic IQ».

Спікерка:

Діна Вьорткіна, директорка Офісу інформації та навчальних технологій Коледжу освіти Університету штату Флорида. Сфери її професійних зацікавлень включають зокрема навчальні та освітні технології, інновації у вищій освіті, навчальні системи, професійний розвиток, профорієнтація для молодих працівників та керівництва освітніх закладів, онлайн та змішане навчання й викладання, активні освітні простори, а також включення інноваційних навчальних технологій у середню та вищу освіту. 

Під час вебінару було зосереджено увагу на тому, як можуть постраждати автори публікацій та інституції, у яких вони працюють. Науково-педагогічний склад кафедри маркетингу ознайомився із поняттям «хижацькі видання», які наслідки публікація у них може нести для дослідників, а також із всесвітньою ініціативою «Обдумайте. Перевірте. Відправте» (Think. Check. Submit). Ця ініціатива пропонує перевірити видання за допомогою контрольного списку критеріїв та зрозуміти, чи слід у ньому друкувати свою працю, а також рекомендує, які кроки слід зробити університетам для того, щоб підвищити рівень обізнаності наукових працівників, студентів та бібліотекарів з цих питань.

Таким чином, більш усвідомлене ставлення до цих питань та ретельний вибір видань, у яких планує публікувати науковець результати свої дослідження, в загальному покращить якість досліджень, які публікуються.

Під час вебінару учасники також ознайомилися із окремими практиками, які можуть бути застосованими управлінцями у вищій освіти, щоб впевнитися у правильності їх підходів до перевірки наукових здобутків: співробітників, перед тим, як приймати їх на роботу, підвищувати чи видавати гранти на дослідження; для консультування молодих дослідників на початку їх наукової кар’єри; забезпечувати високу репутацію інституції - досліджень, академічної роботи, інновацій, та викладання.