+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 20 вересня 2021

VІ Всеукраїнська науково-практична конференція кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики" 25 жовтня 2021 року

 

Мета конференції

 Метою конференції є розвиток науки, а через неї й практики, поширення знань серед зацікавлених студентів, аспірантів, молодих вчених та практикуючих маркетологів.

Секції конференції

  1. Теоретичні аспекти розвитку маркетингу
  2. Практика маркетингової діяльності підприємств: вітчизняний та міжнародний досвід
  3. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в глобальному конкурентному середовищі
  4. Проблеми стратегічного маркетингу підприємств
  5. Новітні технології та інструменти у сфері маркетингу
  6. Інноваційні інструменти маркетингово-логістичних процесів
  7. Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні
  8. Функціональні області маркетингу: виробництво, інновації, інвестиції, комунікації, персонал та ін.

 Інформація щодо конференції

Робочі мови конференції: українська, російська та англійська.

Участь безкоштовна!!!

Після надсилання матеріалів очікуйте підтвердження про їх отримання.

Збірник тез буде надісланий учасникам заходу на електронну адресу, вказану в анкеті, протягом 15 днів після проведення конференції.

 

Умови участі

До 25 жовтня 2021 року (включно) необхідно надіслати відповідальному секретареві редакційної колегії на електронну адресу olga-semenda@ukr.net наступні матеріали:

1)   тези доповіді

2)   анкету учасника