Остання редакція: 20 вересня 2021
VІ Всеукраїнська науково-практична конференція кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики" 25 жовтня 2021 року
Мета конференції
Метою конференції є розвиток науки, а через неї й практики, поширення знань серед зацікавлених студентів, аспірантів, молодих вчених та практикуючих маркетологів.
Секції конференції
- Теоретичні аспекти розвитку маркетингу
- Практика маркетингової діяльності підприємств: вітчизняний та міжнародний досвід
- Сучасні тенденції розвитку маркетингу в глобальному конкурентному середовищі
- Проблеми стратегічного маркетингу підприємств
- Новітні технології та інструменти у сфері маркетингу
- Інноваційні інструменти маркетингово-логістичних процесів
- Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні
- Функціональні області маркетингу: виробництво, інновації, інвестиції, комунікації, персонал та ін.
Інформація щодо конференції
Робочі мови конференції: українська, російська та англійська.
Участь безкоштовна!!!
Після надсилання матеріалів очікуйте підтвердження про їх отримання.
Збірник тез буде надісланий учасникам заходу на електронну адресу, вказану в анкеті, протягом 15 днів після проведення конференції.
Умови участі
До 25 жовтня 2021 року (включно) необхідно надіслати відповідальному секретареві редакційної колегії на електронну адресу olga-semenda@ukr.net наступні матеріали:
1) тези доповіді
2) анкету учасника