+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 29 грудня 2020

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «075 МАРКЕТИНГ»!

Уманський національний університет садівництва традиційно бере активну участь у розвитку та стимулюванні студентських ініціатив та наукових пошуків.

На кафедрі маркетингу УНУС відбувсяI тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.

Мета конкурсу – підготовка фахівців нової генерації європейського рівня, формування у них знань і умінь дослідницької діяльності, для яких установлення на професійну майстерність є пріоритетною стратегією їх життєдіяльності.

Основними завданнями конкурсу є: виявлення та розвиток обдарованих студентів, сприяння реалізації їх здібностей; формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей економіки; стимулювання творчого самовдосконалення студентської молоді; розвиток науково-освітнього потенціалу молоді України.

Конкурсна комісія кафедри вирішила визнати переможцями І туру проведення конкурсу студентських наукових робіт:

I мiсце – студент 21м -ма групи Рудюк Максим Олександрович, науковий керiвник: Лементовська Валентина Анатоліївна;

II мiсце – студент 21м -ма групи Семенда Дмитро Михайлович, науковий керiвник: Соковніна Діана Михайлівна;

ІІІ мiсце - студент 21м -ма групи Кулішенко Євгенія Миколаївна, науковий керiвник: Харенко Андрій Олександрович.

Традиційно, представлені на конкурс роботи відрізняються високим рівнем теоретичного обґрунтування досліджуваних проблем, інноваційними підходами до вирішення науково-дослідних проблем, розробленими рекомендаціями та пропозиціями, які можуть бути впровадженими у діяльність господарюючих суб’єктів.

Керівник наукового гуртка кафедри маркетингу,

доцент В.Ф. Невлід