ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «075 МАРКЕТИНГ»!
Уманський національний університет садівництва традиційно бере активну участь у розвитку та стимулюванні студентських ініціатив та наукових пошуків.
На кафедрі маркетингу УНУС відбувсяI тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.
Мета конкурсу – підготовка фахівців нової генерації європейського рівня, формування у них знань і умінь дослідницької діяльності, для яких установлення на професійну майстерність є пріоритетною стратегією їх життєдіяльності.
Основними завданнями конкурсу є: виявлення та розвиток обдарованих студентів, сприяння реалізації їх здібностей; формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей економіки; стимулювання творчого самовдосконалення студентської молоді; розвиток науково-освітнього потенціалу молоді України.
Конкурсна комісія кафедри вирішила визнати переможцями І туру проведення конкурсу студентських наукових робіт:
I мiсце – студент 21м -ма групи Рудюк Максим Олександрович, науковий керiвник: Лементовська Валентина Анатоліївна;
II мiсце – студент 21м -ма групи Семенда Дмитро Михайлович, науковий керiвник: Соковніна Діана Михайлівна;
ІІІ мiсце - студент 21м -ма групи Кулішенко Євгенія Миколаївна, науковий керiвник: Харенко Андрій Олександрович.
Традиційно, представлені на конкурс роботи відрізняються високим рівнем теоретичного обґрунтування досліджуваних проблем, інноваційними підходами до вирішення науково-дослідних проблем, розробленими рекомендаціями та пропозиціями, які можуть бути впровадженими у діяльність господарюючих суб’єктів.
Керівник наукового гуртка кафедри маркетингу,
доцент В.Ф. Невлід