ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «075 МАРКЕТИНГ»!
На кафедрі маркетингу УНУС відбувся I тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.
Мета конкурсу – підготовка фахівців нової генерації європейського рівня, формування у них знань і умінь дослідницької діяльності, для яких установлення на професійну майстерність є пріоритетною стратегією їх життєдіяльності.
Основними завданнями конкурсу є: виявлення та розвиток обдарованих студентів, сприяння реалізації їх здібностей; формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей економіки; стимулювання творчого самовдосконалення студентської молоді; розвиток науково-освітнього потенціалу молоді України.
Конкурсна комісія кафедри маркетингу у складі: Пенькова О.Г. – завідувач кафедри маркетингу, голова комісії; члени комісії: Харенко А.О., Корман І.І., Соковніна Д.М., Семенда О.В. вирішила визнати переможцями І туру проведення конкурсу студентських наукових робіт:
I мiсце – студентка 31-ма групи Поляруш Надія, науковий керiвник: Макушок Ольга Василівна;
II мiсце – студент 11 м-ма групи Люлько Андрій, науковий керiвник: Лементовська Валентина Анатоліївна;
ІІІ мiсце - студентка 21 м-ма групи Несват Надія, науковий керiвник: Харенко Андрій Олександрович.
Традиційно, представлені на конкурс роботи відрізняються високим рівнем теоретичного та практичного обґрунтування досліджуваних проблем та розробленими рекомендаціями, які можуть бути впровадженими у діяльність господарюючих суб’єктів.