Вітаємо переможців в І турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Маркетинг»
06 грудня відбулося засідання конкурсної комісії І туру Всеукраїнського конкурсу за напрямом «Маркетинг».
Члени конкурсної комісії:
Пенькова О.Г. – завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., голова комісії;
Члени комісії: к.е.н. доценти Бортник Т.І., Харенко А.О., Корман І.І., Соковніна Д.М., к.е.н. ст. викладач Семенда О.В.
На конкурс було представлено 6 наукових студентських робіт. В результаті обговорення було обрано наступних переможців:
І місце – Гончарук Віталій Русланович (41-ма).
Тема наукової роботи: «Маркетинговий аналіз рекламної діяльності ПП «Фенікс Агро»».
Науковий керівник: к.е.н., доцент Мазур Ю.П.
ІІ місце – Савелюк Катерина Іванівна (21 м-ма). Тема наукової роботи: «Формування системи маркетингу овочів в сільськогосподарських підприємствах Черкаської області»
Науковий керівник: к.е.н., доцент Лементовська В.А.
ІІІ місце – Волочан Єлизавета Сергіївна (22 м-з-ма/а).
Тема наукової роботи: «Маркетингова цінова політика підприємства та шляхи її удосконалення «Житомирський консервний завод»».
Науковий керівник: к.е.н., ст. викладач Корман І.І.
ІІІ місце – Горяк Віталій Вікторович (11м-ма).
Тема наукової роботи: «Управління маркетинговою діяльністю ФГ «Агрофірма «Базис» Уманського району Черкаської області та напрями його вдосконалення».
Науковий керівник: к.е.н., доцент Харенко А.О.
Кафедра маркетингу вітає переможців і бажає успіхів в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.
Тетяна Бортник, к.е.н, доцент