+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 06 грудня 2018

Вітаємо переможців в І турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Маркетинг»

06 грудня відбулося засідання конкурсної комісії І туру Всеукраїнського конкурсу за напрямом «Маркетинг».

 

Члени конкурсної комісії:

Пенькова О.Г. – завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., голова комісії;

Члени комісії: к.е.н. доценти Бортник Т.І., Харенко А.О., Корман І.І., Соковніна Д.М.,  к.е.н. ст. викладач Семенда О.В.

 

На конкурс було представлено 6 наукових студентських робіт. В результаті обговорення було обрано наступних переможців:

 

І місце – Гончарук Віталій Русланович (41-ма).

Тема наукової роботи: «Маркетинговий аналіз рекламної діяльності ПП «Фенікс Агро»».

Науковий керівник: к.е.н., доцент Мазур Ю.П.

 

ІІ місце – Савелюк Катерина Іванівна (21 м-ма). Тема наукової роботи:  «Формування системи маркетингу овочів в сільськогосподарських підприємствах Черкаської області»

Науковий керівник: к.е.н., доцент Лементовська В.А.

 

ІІІ місце – Волочан Єлизавета Сергіївна (22 м-з-ма/а).

Тема наукової роботи: «Маркетингова цінова політика  підприємства та  шляхи її удосконалення «Житомирський консервний завод»».

Науковий керівник: к.е.н., ст. викладач Корман І.І.

 

ІІІ місце – Горяк Віталій Вікторович (11м-ма).

Тема наукової роботи: «Управління маркетинговою діяльністю ФГ «Агрофірма «Базис» Уманського району Черкаської області та напрями його вдосконалення».

Науковий керівник: к.е.н., доцент Харенко А.О.

 

Кафедра маркетингу вітає переможців і бажає успіхів в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.

 

Тетяна Бортник, к.е.н, доцент