Всеукраїнська науково-практична конференція кафедри маркетингу
25 жовтня 2017 р. кафедрою маркетингу Уманського національного університету садівництва спільно з кафедрою маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію присвячену 10-річчю кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики».
Метою конференції є розвиток науки, а через неї й практики, обмін досвідом, науковими і практичними досягненнями, а також вирішення ряду актуальних проблем розвитку маркетингу.
У конференції взяли участь 45 науковців серед яких студенти, магістранти, аспіранти та науково-педагогічні працівники УНУС та ЖНАУ. За результатами конференції видано збірник доповідей.
Ольга Семенда, старший викладач кафедри маркетингу