+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 05 листопада 2017

Всеукраїнська науково-практична конференція кафедри маркетингу

25 жовтня 2017 р. кафедрою маркетингу Уманського національного університету садівництва спільно з кафедрою маркетингу Житомирського  національного агроекологічного університету проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію присвячену 10-річчю кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики». 

Метою конференції є розвиток науки, а через неї й практики, обмін досвідом, науковими і практичними досягненнями, а також вирішення ряду актуальних проблем розвитку маркетингу.

У конференції взяли участь 45 науковців серед яких студенти, магістранти, аспіранти та науково-педагогічні працівники УНУС та ЖНАУ. За результатами  конференції видано збірник доповідей.

 

 

 

Ольга Семенда, старший викладач кафедри маркетингу