+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 26 вересня 2018

XXII Міжнародна виставка реклами та маркетингу REX 2018

25-27 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбувається головна рекламна подія осені — XXII Міжнародна виставка реклами та маркетингу REX 2018 та ХХ Міжнародна виставка сучасного друку T-REX. 
Вже традиційно викладачі та студенти спеціальності "Маркетинг" долучилися до цієї події.

Щороку виставка набуває більших масштабів, що пов’язано з розширенням вітчизняного ринку реклами та розвитком сучасних технологій.
На теренах REX / T-REX 2018 понад 100 учасників презентують інновації з усіх рекламних напрямків: Souvenir, Print, POS, Sing, Craft, Pack, Digital, Art, Photo, Ambient, HandMade.
Студенти мали можливість ознайомитися з новими експозиційними напрямками, викликаними сьогоднішніми потребами компаній та запитами споживачів – Photo, Craft, AR, Art, Gallery.

REX Photo — відповідь на активний розвиток e-commerce та соцмереж, де якісний фотоконтент є основним інструментом продажу.

Цього року крафтову тематику REXу розширено. До експозиції сувенірів ручної роботи HandMade, додалась експозиція смачних сувенірів від українських фермерів REX Craft.
Технологія Augmented Reality (AR) доповнила виставкову реальність мобільним додатком від AR Browser. AR повільно мігрує з науково-дослідних лабораторій на ринок. Рекламний бізнес одним з перших взяв на озброєння можливості AR, що змінюють саму суть споживання, зробивши клієнтів не просто джерелом доходу, а захопленими учасниками спільної гри.
Новий напрямок REX Art присвячено успішним прикладам симбіозу мистецтва і реклами.
REX Gallery презентувала сучасні шедеври рекламного фото. Найкращі зразки сучасної food-фотографії представила фотостудія Lightfield Productions.

Участь студентів у подібних заходах є необхідним досвідом для майбутніх фахівців.

 

Ірина Корман, старший викладач кафедри маркетингу, к.е.н.