+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 28 травня 2025

Ювілейна ХХ Міжнародна науково-практична конференція на факультеті економіки і підприємництва УНУ

27 травня 2025 року на факультеті економіки і підприємництва Українського національного університету відбулася традиційна Міжнародна науково-практична конференція «Аспекти стабільного розвитку економіки». Цьогорічний захід мав особливе значення, адже факультет проводив ювілейну, двадцяту конференцію, що вже стала знаковою подією у науковому календарі закладу.

Конференція проходила у змішаному форматі, що дозволило долучитися до обговорень не лише представникам українських закладів вищої освіти, а й іноземним учасникам — за допомогою онлайн-платформи Zoom.

З вітальним словом до учасників звернувся декан факультету економіки і підприємництва Юрій Цимбалюк, який побажав плідної роботи та акцентував увагу на важливості стабільного розвитку економіки у сучасних умовах.

До вітань з нагоди ювілейної конференції також приєдналися почесні гості:

  • д.е.н., професорка кафедри банківської справи та страхування НУБіП України Любов Худолій,

  • к.е.н., доцент Державної академії прикладних наук Ігнація (Республіка Польща) Віталій Рибчак.

Конференція працювала за такими напрямами:

  1. Сучасні тренди у фінансах, банкінгу, страхуванні та інвестуванні.
  2. Роль та місце маркетингу та менеджменту в ефективному функціонуванні суб’єктів підприємницької діяльності.
  3. Стан та перспективи розвитку національної економіки в умовах посилення міжнародних викликів.
  4. Розвиток обліку, аудиту і оподаткування підприємств.
  5. Підприємництво, торгівля та бізнес-технології: виклики, можливості та інновації.
  6. Актуальні проблеми, тенденції, перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу в країні.
  7. Соціальні, інформаційні, філософські та політичні аспекти формування громадянського суспільства в умовах війни.
  8. Інтерактивні технології та методи навчання як засіб формування іншомовної професійної компетенції.

Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу також брали активну участь у роботі конференції.

На пленарному засіданні конференції кафедру маркетингу представляла Надія НЕСТЕРЧУК, здобувач другого освітнього рівня, 11м-з-ма група, (науковий керівник - д.е.н., професор Оксана ПЕНЬКОВА) з доповіддю на тему “Marketing tools for franchising development: a classification approach”.

Захід вкотре став платформою для плідного обміну науковими ідеями, налагодження міжуніверситетських зв’язків та пошуку ефективних шляхів сталого розвитку економіки в умовах сучасних викликів.

Ірина КОРМАН, к.е.н., доцент кафедри маркетингу