Ювілейна ХХ Міжнародна науково-практична конференція на факультеті економіки і підприємництва УНУ

27 травня 2025 року на факультеті економіки і підприємництва Українського національного університету відбулася традиційна Міжнародна науково-практична конференція «Аспекти стабільного розвитку економіки». Цьогорічний захід мав особливе значення, адже факультет проводив ювілейну, двадцяту конференцію, що вже стала знаковою подією у науковому календарі закладу.
Конференція проходила у змішаному форматі, що дозволило долучитися до обговорень не лише представникам українських закладів вищої освіти, а й іноземним учасникам — за допомогою онлайн-платформи Zoom.
З вітальним словом до учасників звернувся декан факультету економіки і підприємництва Юрій Цимбалюк, який побажав плідної роботи та акцентував увагу на важливості стабільного розвитку економіки у сучасних умовах.
До вітань з нагоди ювілейної конференції також приєдналися почесні гості:
-
д.е.н., професорка кафедри банківської справи та страхування НУБіП України Любов Худолій,
-
к.е.н., доцент Державної академії прикладних наук Ігнація (Республіка Польща) Віталій Рибчак.
Конференція працювала за такими напрямами:
- Сучасні тренди у фінансах, банкінгу, страхуванні та інвестуванні.
- Роль та місце маркетингу та менеджменту в ефективному функціонуванні суб’єктів підприємницької діяльності.
- Стан та перспективи розвитку національної економіки в умовах посилення міжнародних викликів.
- Розвиток обліку, аудиту і оподаткування підприємств.
- Підприємництво, торгівля та бізнес-технології: виклики, можливості та інновації.
- Актуальні проблеми, тенденції, перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу в країні.
- Соціальні, інформаційні, філософські та політичні аспекти формування громадянського суспільства в умовах війни.
- Інтерактивні технології та методи навчання як засіб формування іншомовної професійної компетенції.
Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу також брали активну участь у роботі конференції.
На пленарному засіданні конференції кафедру маркетингу представляла Надія НЕСТЕРЧУК, здобувач другого освітнього рівня, 11м-з-ма група, (науковий керівник - д.е.н., професор Оксана ПЕНЬКОВА) з доповіддю на тему “Marketing tools for franchising development: a classification approach”.
Захід вкотре став платформою для плідного обміну науковими ідеями, налагодження міжуніверситетських зв’язків та пошуку ефективних шляхів сталого розвитку економіки в умовах сучасних викликів.
Ірина КОРМАН, к.е.н., доцент кафедри маркетингу