Заходи до тижня маркетолога
Кожен рік 25 жовтня українське суспільство відзначає професійне свято працівників сфери ринкової економіки - День маркетолога.
Цей день був обраний не випадково. У 1975 році саме 25 жовтня було створено Управління з маркетингу та реклами, при Міністерстві Зовнішньої торгівлі СРСР. Ще тоді працівники цієї сфери були малозатребувані, оскільки професія була специфічною і рідкісною, але в даний час, з розвитком економічної структури України, маркетологи стали невід`ємною частиною штату співробітників будь-якої компанії.
Головним обов`язком, покладеним на маркетологів, є аналіз певних секторів ринку (попит, пропозиції, конкуренцію та ін). Останнім часом з`явилися також і різновиди цієї професії.
Де б не був задіяний маркетолог, в якій би галузі не працював, головними його якостями повинні бути аналітичний склад розуму, розвинена уява, комунікабельність і безліч інших якостей. Звичайно, поєднання всіх необхідних характеристик - досить рідкісне явище, тому кваліфікований маркетолог завжди буде цінним співробітником компанії.
У професійне свято - маркетолога викладачами кафедри маркетингу заплановано проведення конкурсів і змагань та ін.
План заходів до дня маркетолога
23.10.2017 |
Конкурс плакатів «Маркетинг очима студентів» |
24.10.2017 |
Квест «Маркетингові лабіринти» |
25.10.2017 |
Командні ігри «Маркетингові війни» |
26.10.2017 |
Екскурсія до «ЄвроБуд» |
27.10.2017 |
Підведення підсумків |
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у святкуванні Дня маркетолога!