+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 16 лютого 2022

ЗАСІДАННЯ НАУКОВОГО ГУРТКА КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

16 лютого на кафедрі маркетингу було організовано та проведено у дистанційній формі на основі платформи Zoom засідання студентського наукового гуртка.

Стейкхолдер Бортник Надія, представниця компанії PR+, менеджер по продажам у віддаленому форматі розповіла про компанію в якій працює, а саме займається просуванням бізнесу в Інстаграм і навчанню підприємців для самостійного просування власного бізнесу. З практичної сторони Надія розповіла про переваги Інтернет-маркетингу, особливості роботи в соціальних мережах, зокрема в Інстаграм. Зазначила, що знання, які надаються в Уманському НУС за спеціальністю «Маркетинг» є актуальними та затребуваними на ринку праці і слугуватимуть розвитку практичних навиків. Наприкінці зустрічі Надія запросила доєднуватися до безкоштовних вебінарів, які проводить їхня компанія.

Відповідно до плану проведення наукового гуртка заслухано доповіді з презентацію результатів наукових досліджень студентів: Жижки Л. (11 к-ма), Шпитко Д.(21 мб-ма), Баданюк В. (21-ма). Доповіді студентів, присвячені актуальним питанням маркетингу викликали зацікавленість та жваву дискусію студентів і викладачів кафедри. За результатами обговорення рекомендовано продовжити дослідження за обраною тематикою та означено перспективи подальшого наукового пошуку.