Засідання наукового гуртка «Маркетинг і сьогодення»
07 березня відбулося засідання наукового гуртка кафедри маркетингу. На засіданні було обговорено низку питань пов’язаних з сучасними тенденціями маркетингу. Студенти розглянули основні напрями розвитку у сфері маркетингу та представили результати своїх досліджень:
Зіновкін Б. (11 м-ма) «Логістичні напрями реалізації експортного потенціалу аграрного сектору України в умовах війни»
Поліщук А. (11 м-ма) «Аналіз ринку овочевої продукції»
Поляруш Н. (41-ма) «Біржові угоди в системі товарних бірж»
Кобилянський В. (41-ма) «Маркетинг банків»
Худєєв А. (11к-ма) «Реклама під час війни»
Кочергін Є. (21мб-ма) «Екологічне маркування в Україні»
Мельник І. (11мб-ма) «Новітні інструменти в Digital Marketing»
Здобувачі поділилися своїми враженнями від досліджень, обговорили переваги та недоліки використання маркетингу, важливість правильного вибору стратегії у просуванні товарів та послуг та зазначили, що маркетинг стає все більш важливим у сучасному бізнесі та вимагає від компаній постійного розвитку та адаптації до нових технологій.
Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Оксана Пенькова подякувала всім учасникам за активну участь та запропонувала підготувати свої наукові матеріали у вигляді статей і опублікувати.
Ольга Семенда, к.е.н., доцент кафедри маркетингу