+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 30 листопада 2017

Засідання наукового гуртка «Маркетинг»

29 листопада 2017 р. на кафедрі маркетингу відбулося чергове засідання наукового студентського гуртка. Згідно плану графіку студенти презентували результати проведених досліджень з наступних тем:

  1. Власюк Денис. Стан та перспективи розвитку цукрової галузі України.
  2. Прищепа Катерина. Маркетингові дослідження комунікаційного ринку України на сільськогосподарських підприємствах.
  3. Горяк Віталій. Інноваційні підходи до застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств.
  4. Демінська Алла. Сучасні підходи до трактування маркетингу-мікс
  5. Зозуля Яна. Бенчмаркетинг як шлях до конкурентоспроможних переваг.
  6. Панщанна Людмила. Інтернет-маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку.
  7. Піліпінчук Марія. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в Україні.
  8. Свірідова Альона. Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій.
  9. Свірідова Інна. Історія виникнення реклами.
  10. Поліщук Світлана. Бренд у сучасній маркетинговій діяльності.

Присутні члени гуртка прийняли активну участь в обговоренні доповідей, зацікавлено задавали питання, відзначили проблеми, які слід було б дослідити в подальшій науковій роботі.

 

Тетяна Бортник, керівник наукового студентського гуртка