Остання редакція: 30 листопада 2017
Засідання наукового гуртка «Маркетинг»
29 листопада 2017 р. на кафедрі маркетингу відбулося чергове засідання наукового студентського гуртка. Згідно плану графіку студенти презентували результати проведених досліджень з наступних тем:
- Власюк Денис. Стан та перспективи розвитку цукрової галузі України.
- Прищепа Катерина. Маркетингові дослідження комунікаційного ринку України на сільськогосподарських підприємствах.
- Горяк Віталій. Інноваційні підходи до застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств.
- Демінська Алла. Сучасні підходи до трактування маркетингу-мікс
- Зозуля Яна. Бенчмаркетинг як шлях до конкурентоспроможних переваг.
- Панщанна Людмила. Інтернет-маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку.
- Піліпінчук Марія. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в Україні.
- Свірідова Альона. Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій.
- Свірідова Інна. Історія виникнення реклами.
- Поліщук Світлана. Бренд у сучасній маркетинговій діяльності.
Присутні члени гуртка прийняли активну участь в обговоренні доповідей, зацікавлено задавали питання, відзначили проблеми, які слід було б дослідити в подальшій науковій роботі.
Тетяна Бортник, керівник наукового студентського гуртка