Засідання наукового студентського гуртка кафедри маркетинг
11.10.17 р. відбулось засідання наукового студентського гуртка кафедри маркетинг. Студенти ІІ - VI курсів представили для обговорення результати теоретичних та практичних досліджень актуальних проблем розвитку маркетингу. Найбільшу зацікавленість у присутніх викладали доповіді:
«Міжнародний кодекс маркетингових і соціологічних досліджень (ICC ESOMAR)» (Дашкова К.В. студентка 62 – мам групи);
«Механізм удосконалення маркетингового менеджменту аграрних підприємств» (Гайдай З. студентка 62 – мам групи);
«Вірусний маркетинг» (Стасюк Л. студентка 21 – ма групи);
«Брендинг та його складові в маркетинговій діяльності» (Москалюк А. студентка 21 – ма).
Тематика перерахованих доповідей актуальна, дослідження містять елементи новизни.
Студентам випускних курсів запропоновано взяти участь в роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-річчю кафедри маркетингу УНУС « Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», яка відбудеться 25 жовтня 2017 року.
Тетяна Бортник, к.е.н., доцент, керівник наукового студентського гуртка