+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 11 жовтня 2017

Засідання наукового студентського гуртка кафедри маркетинг

11.10.17 р. відбулось засідання наукового студентського гуртка кафедри маркетинг. Студенти  ІІ - VI курсів представили для обговорення результати теоретичних та практичних досліджень актуальних проблем розвитку маркетингу. Найбільшу зацікавленість  у присутніх викладали доповіді:

«Міжнародний кодекс маркетингових і соціологічних досліджень (ICC ESOMAR)» (Дашкова К.В. студентка 62 – мам групи);

«Механізм удосконалення маркетингового менеджменту аграрних підприємств» (Гайдай З. студентка 62 – мам групи);

«Вірусний маркетинг» (Стасюк Л. студентка 21 – ма групи);

«Брендинг та його складові в маркетинговій діяльності» (Москалюк А. студентка 21 – ма).

Тематика перерахованих доповідей актуальна, дослідження містять елементи новизни.

Студентам випускних курсів запропоновано взяти участь в роботі  Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-річчю кафедри маркетингу УНУС « Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», яка відбудеться 25 жовтня 2017 року.

 

 

Тетяна Бортник, к.е.н., доцент, керівник наукового студентського гуртка