+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 15 жовтня 2025

ЗАСІДАННЯ НАУКОВОГО СТУДЕНТСЬКОГО ГУРТКА КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

15 жовтня 2025 року на кафедрі маркетингу Уманського національного університету відбулося чергове засідання наукового студентського гуртка, присвячене актуальним питанням організації наукової діяльності здобувачів освіти та підготовці до важливих заходів.

Під час зустрічі учасники обговорили організаційні аспекти участі студентів у І турі Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Маркетинг». Було визначено основні напрями підготовки, затверджено графік консультацій і окреслено тематичні блоки, які потребують особливої уваги.

Не менш жваве обговорення викликало питання підготовки до конкурсу наукових студентських робіт. Члени гуртка проаналізували вимоги до оформлення досліджень, критерії оцінювання та узгодили терміни подання матеріалів.

Центральною частиною засідання став науковий студентський семінар, під час якого свої доповіді представили здобувачі:

11м-ма група: Сергій Євтушенко, Олександра Качмар, Світлана Ковальчук;

31б-ма група: Микола Король, Владислав Петлюх;

31к-ма група: Микола Кравченко.

Тематика виступів охоплювала широке коло сучасних проблем маркетингу - від тенденцій споживчої поведінки до інновацій у просуванні товарів. Доповіді викликали жваве обговорення, під час якого учасники ділилися власними ідеями та пропонували практичні шляхи реалізації досліджень у бізнес-середовищі.

Засідання вкотре підтвердило високий рівень зацікавленості студентів у науковій діяльності та їхнє прагнення до професійного зростання. Конструктивний діалог, обмін думками і поради викладачів сприяли формуванню нових наукових ідей і стимулювали подальшу дослідницьку активність.

Кафедра маркетингу продовжує підтримувати ініціативи молодих науковців, створюючи сприятливі умови для розвитку їхнього творчого потенціалу, професійного становлення та реалізації інноваційних проєктів.

 

Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу