+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 14 листопада 2025

ЗАСІДАННЯ РОБОЧИХ (ПРОЄКТНИХ) ГРУП З ПЕРЕГЛЯДУ ОПП ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ D 5 МАРКЕТИНГ

На виконання вимог порядку проведення періодичного перегляду змісту освітньо-професійних програм, передбаченого Положенням Уманського національного університету «Про порядок розробки, затвердження та періодичного перегляду освітньої програми», 13 листопада 2025 року відбулося засідання членів робочих (проєктних) груп за спеціальністю D5 Маркетинг першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

Зібрання було присвячене комплексному аналізу актуальності змісту освітніх програм, відповідності їх структури сучасним вимогам ринку праці, стандартам вищої освіти та стратегічним орієнтирам освітньої політики університету. У ході обговорення учасники узагальнили пропозиції від ключових стейкхолдерів, які були надані впродовж 2025 року, оцінили можливості вдосконалення структурно-логічних схем ОПП, взаємоузгодженість освітніх компонентів, а також рівень організації практичної підготовки здобувачів. Зокрема, було акцентовано увагу на необхідності:

  • актуалізації змісту окремих дисциплін з урахуванням сучасних тенденцій маркетингової діяльності та цифрової трансформації бізнесу;
  • посилення практикоорієнтованих елементів навчання, зокрема шляхом розширення партнерських відносин із підприємствами;
  • удосконалення методичного забезпечення освітніх компонентів та впровадження сучасних освітніх технологій;
  • оптимізації структури вибіркової складової для підвищення гнучкості та індивідуалізації освітнього процесу;
  • розширення можливостей академічної мобільності та міжнародної взаємодії.

За результатами засідання було сформовано попередні пропозиції щодо проєктів освітньо-професійних програм Маркетинг першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти УНУ на 2026-2027 навчальний рік.

 

Андрій ХАРЕНКО, к.е.н., доцент кафедри маркетингу