Засідання студентського наукового гуртка
28.03.2018р. відбулось чергове засідання студентського наукового гуртка, на якому студенти представили результати проведених ними досліджень:
Чайка Вікторія 31-тм: «Історія бренду «Louis Vuitton»;
Гончарук Віталій 31-ма: «Мораторій на продаж землі сільськогосподарського призначення»;
Гасюк Володимир 41-ма: «Нормативно-правове забезпечення формування ринку землі»;
Семенда Дмитро 31-ма: «Диверсифікація виробництва чи вузька спеціалізація?»;
Косєвич Денис 41-ма: «Перспективи розвитку сімейних (фермерських) господарств»;
Полулях Катерина 41-ма: «Характеристика чинників, що визначають цінову чутливість споживачів».
Найбільшу зацікавленість і дискусію викликали презентації-доповіді таких студентів: Гончарука В. 31-ма групи, Гасюка В. 41-ма групи, Косєвича Д. 41-ма групи та Семенди Д. 31-ма групи.
Члени гуртка кафедри маркетингу активно задавали питання доповідачам, взяли активну участь в обговоренні доповідей разом з викладачами кафедри. Дискусійний характер досліджуваної маркетологами проблематики дозволяє рекомендувати цих студентів до участі в «Аграрно-політичних дебатах». Студентам-доповідачам запропоновано на основі представлених результатів підготувати тези доповідей і апробувати їх на науковій студентській конференції.
Тетяна Бортник, к.е.н., керівник наукового гуртка