Остання редакція: 04 жовтня 2018
Засідання студентського наукового гуртка
03.10.2018 р. відбулось чергове засідання студентського наукового гуртка кафедри маркетингу, на якому студенти представили результати досліджень за темою: «Роль реклами у формуванні системи маркетингу». Значний інтерес викликала доповідь студентки 21 к-ма групи Любови Саламахи «Реклама, як ефективний інструмент маркетингу», в якій представлено результати соціологічних досліджень.
Віталій Гончарук (студент 41-ма групи) поділився враженням від відвідування ХХІІ Міжнародної виставки реклами і маркетингу REX-2018 та ХХ Міжнародної виставки сучасного друку T-REX, відмітив креативність та інноваційний характер представлених на них пілотних проектів.
Тетяна Бортник, керівник гуртка