Зимові канікули – найкращий час для самоосвіти
Студенти-маркетологи першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти під час зимових канікул активно розширювали власні компетентності шляхом проходження онлайн-курсів на платформі PROMETHEUS. Після попередніх консультації з викладачами фахових освітніх компонентів успішно закінчили курси та здобули сертифікати про їх завершення: Влада Баданюк 31-ма група («Як будувати бізнес онлайн»); Максим Собченко 31-ма група («Цифрові комунікації в глобальному просторі»); Ілля Туз, Віктор Салтановський, Сергій Брітан 11м-ма група та Світлана Ковальчук 21-ма група («Цифровий маркетинг»); Богдан Зіновкин, Віталій Стрільчук, Кирило Іванов 11м-ма група («Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами в локальному медіа «з нуля»»); Ольга Махотіна 11м-ма група («Курс на експорт»).
Відповідно до «Положення про порядок визнання в Уманському національному університеті садівництва результатів навчання, отриманих у неформальній та/або інформальній освіти» зазначені здобувачі вищої освіти звернулися із заявою до завідувача кафедри щодо перезарахування частини тем, які вони опанували на курсах, за відповідними освітніми компонентами. На підставі аналізу викладачами цих компетентностей, набутих здобувачами, буде прийнято рішення щодо обсягу такого перезарахування.
Усі здобувачі відзначили переваги такої форми навчання, а саме: можливість обрати індивідуальний темп навчання та курс, який відповідає власним освітнім потребам, а також багато прикладів з практичної діяльності провідних вітчизняних компаній та фахівців.
Оксана Пенькова, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу