Підсумки роботи секції „Маркетингу” 5 квітня 2017р.
Наукова студентська конференція приурочена 160-річчю від народження видатного садівника В. В. Пашкевича.
В роботі конференції прийняло участь 56 чоловік, з доповідями виступило 30 студентів.
Згідно плану роботи гуртка „Маркетинг” в роботі конференції приймали участь студенти ІІІ-V-го курсів спеціальності „Маркетинг”, а також бажаючі студенти II-IV курсів інших спеціальностей.
Тематика доповідей присвячена проблемам маркетингу: рекламного забезпечення аграрного виробництва, формуванню цінової політики, дослідженню товарної політики підприємств, інтернет-маркетингу мерчандайзингу.
Обговорення результатів виступів показало що кращими є доповіді:
Перше місце — Власюк Д.В. 41-ма
Друге місце — Тарнавська О.Г. 52-мам
Третє місце — Брагар В.В. 41-ма
Слід відзначити змістовність і актуальність доповідей: «Диверсифікація підприємницької діяльності України» (доп. Брагар В.В.), «Конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств Черкаської області та напрями підвищення її рівня» (доп. Прищепа К.І.), «Сучасний стан та перспективи вітчизняного ринку реклами» (доп. Деньгін В.М.), «Вдосконалення маркетингової цінової політики сільськогосподарських підприємств» (доп. Власюк Д.В.), «Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринку» (доп. Тарнавська О.Г.), «Перспективи розвитку краутфандингу в Україні» (доп. Рудюк М.О.).
Рекомендуємо кращі доповіді доопрацювати і представити для опублікування в збірнику студентських праць.
Керівник секції Пенькова О.Г.
Керівник гуртка Бортник Т.І.
Староста гуртка Власюк Д.В.