Інтернет-конкурс соціальної реклами "Моє місто (село) - найкраще"
Кафедра маркетингу Уманського національного університету садівництва оголошує Інтернет-конкурс соціальної реклами «Моє місто (село) – найкраще».
Завдання: виготовити зразок соціальної реклами в одній із запропонованих форм:
- Друкована (плакат, буклет, листівка, календар, наліпка);
- Екранна (сюжетні ролики, рекламні фільми тривалістю до 3 хвилин, мультимедійна презентація, фотоколлаж);
- Інші форми (реклама на одязі, сувенірна реклама).
Учасники: творчі колективи або самостійні учасники.
Переможці будуть відзначені журі на святкуванні Дня маркетолога 25 жовтня в Уманському національному університеті садівництва.
Оцінюються критерії:
відповідність темі конкурсу;
оригінальність ідеї і зміст роботи;
естетичність;
техніка і якість виконання.
Терміни виконання: Роботи на конкурс приймаються до 20 жовтня 2016 року.
Підведення підсумків конкурсу – 25 жовтня 2016 року під час святкування Дня маркетолога на кафедрі маркетингу Уманського НУС.
Для участі в конкурсі необхідно надіслати роботу разом з заявкою у вигляді комп’ютерних файлів на електронну адресу: marketing@udau.edu.ua з поміткою КОНКУРС 2016. Назви файлів повинні містити прізвище автора /одного з авторів (наприклад, Ivanov_buklet, Ivanov_zayavka).
Заявка учасника
Прізвище, ім’я, по батькові автора / авторів
Назва навчального закладу
Факультет, курс, група, клас
Назва роботи
Телефон, e-mail
Більш детальну інформацію про Інтренет-конкурс соціальної реклами можна отримати за телефоном
097-393-89-68 (Корман Ірина). До участі запрошуються школярі, студенти коледжів, студенти вищих навчальних закладів. ЧЕКАЄМО НА ВАС!