+38 (04744) 3-18-24
Меню

Інтернет-конкурс соціальної реклами "Моє місто (село) - найкраще"

 Кафедра маркетингу Уманського національного університету садівництва оголошує Інтернет-конкурс соціальної реклами «Моє місто (село) – найкраще».

Завдання: виготовити зразок соціальної реклами в одній із запропонованих форм:

- Друкована (плакат, буклет, листівка, календар, наліпка);

- Екранна (сюжетні ролики, рекламні фільми тривалістю до 3 хвилин, мультимедійна презентація, фотоколлаж);

- Інші форми (реклама на одязі, сувенірна реклама).

Учасники: творчі колективи або самостійні учасники.

Переможці будуть відзначені журі на святкуванні Дня маркетолога 25 жовтня в Уманському національному університеті садівництва.

Оцінюються критерії:

відповідність темі конкурсу;

оригінальність ідеї і зміст роботи;

естетичність;

техніка і якість виконання.

Терміни виконання: Роботи на конкурс приймаються до 20 жовтня 2016 року.

Підведення підсумків конкурсу – 25 жовтня 2016 року під час святкування Дня маркетолога на кафедрі маркетингу Уманського НУС.

Для участі в конкурсі необхідно надіслати роботу разом з заявкою у вигляді комп’ютерних файлів на електронну адресу: marketing@udau.edu.ua з поміткою КОНКУРС 2016. Назви файлів повинні містити прізвище автора /одного з авторів (наприклад, Ivanov_buklet, Ivanov_zayavka).

Заявка учасника

Прізвище, ім’я, по батькові автора / авторів

Назва навчального закладу

Факультет, курс, група, клас

Назва роботи

Телефон, e-mail

Більш детальну інформацію про Інтренет-конкурс соціальної реклами можна отримати за телефоном

097-393-89-68 (Корман Ірина). До участі запрошуються школярі, студенти коледжів, студенти вищих навчальних закладів. ЧЕКАЄМО НА ВАС!