+38 (04744) 3-18-24
Меню

Харенко Андрій Олександрович

Харенко Андрій Олександрович Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент

 

  1. Дисципліни, що викладаються: Аграрний маркетинг, Маркетинг в аграрній сфері, Комерційна діяльність посередницьких підприємств, Рекламний менеджмент, Маркетинговий менеджмент, Маркетингові комунікації, Паблік рілейшнз, Товарна інноваційна політика, Ярмарково-виставкова діяльність.

 

  1. Базова освіта: ОКР «спеціаліст», спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація менеджер-економіст (диплом ЛБ ВС №002071 від 22 червня 2000 р.);

ОКР «спеціаліст», спеціальність «Маркетинг», кваліфікація спеціаліст з маркетингу (диплом (дублікат) С17 №126327 від 15 грудня 2017 р.);

ОКР «магістр», спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація магістр з менеджменту (диплом ДМ №001524 від 22 червня 2000 р.).

 

  1. Науковий ступінь: кандидат економічних наук зі спеціальності «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» (диплом ДК №051237 від 28 квітня 2009 р.)

 Тема кандидатської дисертації: «Ефективність функціонування та перспективи розвитку сільськогосподарських підприємств»

 

  1. Вчене звання: доцент кафедри маркетингу (атестат 12ДЦ 027724 від  14.04.2011 р.)

 

  1. Останнє підвищення кваліфікації:

1. Національний університет біоресурсів і природокористування; «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності»; свідоцтво СС 00493706/011472-20  від 28.02.2020 р.

2. Цикл тренігів LIFECELL DIDGITAL ACADEMY, сертифікат № 220 від 16.12.2021 р.

3. Полтавський державний аграрний університет; «Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету»; свідоцтво № ADV-281116-PSAU від 08.01.2023 р.

4. Державний університет інтелектуальних технологій та зв'язку; «Інновації та інтеграція цифрових трендів освітянського простору в економіку знань»; свідоцтво № ADV-301081-ECO від 10.12.2023 р.

5. Міжнародний історико-біографічний інститут: «Разом із Нобелівськими Лауреатами: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу»; сертифікат № 29007 від 05.12.2024 (10.10-05.12. 2024 р.)

 

Професійна діяльність

В 2000 р. закінчив Уманську державну аграрну академію. З 2001 р. і по нині працює викладачем/доцентом Уманського національного університету садівництва.

Тема наукового дослідження: «Ефективність функціонування та забезпечення розвитку підприємств АПК маркетинговими методами  в умовах євроінтеграційних процесів».

Має понад 176 наукових праць і методичних розробок.

 

Останні наукові публікації:

 

Статті:

  1. Penkova, O., Kharenko, A., Strunhar, A., Lementovska, V., Korman, I. (2024). Marketing approaches amid rapid technological shifts: forecasting and flexibility. AD ALTA Journal of Interdisciplinary Research, 14(1), pp.140-145. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140142/papers/A_27.pdf (Web of Science)
  2. Penkova, O., Kharenko, A. (2023) Transformation of marketing logistics for the export of ukrainian crop production in the context of a full-scale war with the russian federation. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series Economics, 10(1), pp. 37–48. URL: DOI: 10.52566/msu-econ1.2023.037 (Web of Science, Scopus)
  3. Penkova, O., Zakharchuk, O., Blahun, I., Berher, A., Nechytailo, V., Kharenko, A.. (2022). Price Monitoring Automation with Marketing Forecasting Methods. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), pp 471-480. URL: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.61 (Web of Science)
  4. Penkova, O., Kharenko, A., Lementovska, V., Poberezhets, I., Nehanov, V. (2021). The Influence of Raw Material Factors and Demand Factors on the Formation of Supply of Products by Milk-processing Enterprises on the Regional Market: Ukrainian Experience. Lecture Notes in Networks and Systems, 194, 594–603. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-030-69221-6_45 (Scopus)
  5. Пенькова О.Г., Харенко А.О. Тенденції розвитку рекламних технологій на ринку нерухомості // Зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. Умань, 2023. Вип. 102. Ч. 2. С. 222-234. URL : https://journal.udau.edu.ua/assets/files/102/102.2/19.pdf
  6. Пенькова О.Г., Харенко А.О. Маркетинговий аналіз середовища функціонування аграрних підприємств // Вісник аграрної науки Причорномор'я, 2023. Том 27. № 2. С. 28-40. URL :  https://bsagriculture.com.ua/uk/journals/tom-27-2-2023/marketingovy-analiz-seredovishcha-funktsionuvannya-agrarnikh-pidpriyemstv
  7. Прокопчук О.Т. Пенькова О.Г., Харенко А.О. Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю у страховому бізнесі // Зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. Умань, 2022. Вип. 101. Ч. 2. С. 120-130. URL : https://journal.udau.edu.ua/assets/files/101.2/12.pdf
  8. Пенькова О.Г., Харенко А.О., Лементовська В.А. Економічний механізм маркетингу вітчизняних середніх підприємств аграрного бізнесу // Зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. Умань, 2022. Вип. 100. Ч. 2. С. 311-319. URL : https://lib.udau.edu.ua/items/df3f87c1-4e75-460b-8393-940d2b6abd00
  9. Пенькова О.Г., Харенко А.О. Практика застосування концепції соціально відповідального маркетингу міжнародними компаніями під час російсько-української війни // Науковий вісник Одеського національного університету. № 2 (92). Т. 27. Серія „Економічні науки”. 2022. С. 44-48. URL : https://lib.udau.edu.ua/items/143265c3-f947-43a2-ab4c-1539ac1c16f8
  10. Пенькова О.Г., Харенко А.О., Кулішенко Є.М. Адаптація маркетингової стратегії підприємств сільськогосподарського машинобудування до умов внутрішнього і міжнародних ринків // Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. № 2. Т. 1.  Серія „Економічні науки”. 2021. С. 35-50. URL : http://dspace.knau.kharkov.ua/jspui/bitstream/123456789/2994/1/6.pdf
  11. Пенькова, О., Харенко, А., & Соковніна, Д. (2021). Використання інструментарію маркетингу послуг елеваторами України. Економіка та суспільство, (29). URL : https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-29-40
  12. Пенькова О.Г., Харенко А. О., Кулішенко Є.М. Організація управління маркетинговою діяльністю підприємства сільськогосподарського машинобудування на внутрішньому та зовнішньому ринках // Зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. Умань, 2021. Вип. 98. Ч. 2. С. 153 – 165. URL : https://journal.udau.edu.ua/arxv-nomerv/2021/vipusk-98-chastina-11/organizaciya-upravlinnya-marketingovoyu-diyalnistyu-pidpriemstva-silskogospodarskogo-mashinobuduvannya-na-vnutrishnomu-ta-zovnishnomu-rinkah.html
  13. Pen'kova, О., Kharenko, А. and Nevlad, V. (2020), “Advertising concepts of the promotion of the production of milk processing enterprises in cherkasy region”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 15-16, pp. 22-27. URL : http://www.investplan.com.ua/?op=1&z=7117&i=3
  14. Пенькова О.Г., Харенко А.О., Лементовська В.А. Маркетингові дослідження ставлення студенства до органічних продуктів харчування / Інноваційна економіка. 2020. №3-4. С.133-139. URL : http://www.inneco.org/index.php/innecoua/article/view/573/638
  15. Пенькова О.Г., Харенко А.О., Цимбалюк Ю.А. Тенденції та перспективи розвитку ринку круп’яних виробів в Україні // Науковий вісник МДУ. Мукачево: Видавництво МДУ, 2020. Вип. 1 (13). Серія «Економіка». С. 38-44. URL : http://economics-msu.com.ua/ru/journals/1-13-2020
  16. Лементовська В.А., Харенко А.О. Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу / Інвестиції: практика та досвід. № 19-20. 2020. С. 59-63. URL : http://www.investplan.com.ua/?op=1&z=7177&i=9
  17. Пенькова О.Г., Харенко А.О., Лементовська В.А. Маркетингова товарна політика молокопереробних підприємств Черкаської області // Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. № 1. Серія «Економічні науки». 2020. С. 17-32. URL : http://visen.knau.kharkov.ua/visn2020_1.html

 

Тези:

  1. Харенко А.О. Сегмент біопрепаратів на ринку засобів захисту рослин: світові тенденції та українські реалії: матеріали XVI Всеукраїнської наукової конференції «Актуальні питання сучасної економіки»,  (Умань, 14 листопада 2024 р.) Умань: УНУС, 2024. С. 247-249.
  2. Харенко А.О. Особистий імідж керівника в діяльності підприємств аграрної сфери: матеріали ІX Всеукраїнської науково-практичної конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»,  (Умань, 25 жовтня 2024 р.). Умань, 2024. С. 302-304.
  3. Харенко А.О. Окремі аспекти формування позитивного корпоративного іміджу суб'єктів аграрного бізнесу в сучасних умовах : матеріали ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Аспекти стабільного розвитку економіки». (Умань, 27 травня 2024 р.). Умань :УНУС. 2024. С. 136-138.
  4. Харенко А.О. Трансформація стратегій діяльності елеваторних підприємств України в умовах воєнного стану : матеріали доповіді ХVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів», Хмельницький, 20-21 грудня 2023 р. Хмельницький : ХНУ, 2023. С. 259-261.
  5. Харенко А.О., Кононюк А.С. Особливості системи розподілу продукції підприємств аграрної сфери та підходи до класифікації каналів реалізації : матеріали VІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»,  (Умань, 25 жовтня 2023 р.). Умань, 2023. С. 86-89.
  6. Харенко А.О. Виклики та перспективи українського аграрного експорту в 2023/2024 маркетинговому році : матеріали VІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»,  (Умань, 25 жовтня 2023 р.). Умань, 2023. С. 138-140.
  7. Харенко А.О. Трансформація концепції маркетингу підприємств аграрної сфери під впливом повномасштабної війни з рф : матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація особистості, суспільства та ринку праці : виклики майбутнього та вплив на освіту». (20-22 вересня 2023 року).  С. 235-236.
  8. Харенко А.О. Маркетингові комунікації на ринку ріелторських послуг: матеріали ХVIІI Міжнародної науково-практичної конференції «Аспекти стабільного розвитку економіки». (Умань, 25 травня 2023 р.). Умань :УНУС. 2023. С. 108-109.
  9. Харенко А.О. Методичні підходи до визначення напрямів вдосконалення рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Стандарт Будівельний») : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації «Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету». (Полтава, 28 листопада - 8 січня 2023 р.). Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2023. С. 37-41.
  10. ANDRII KHARENKO. DIRECTIONS FOR IMPROVEMENT OF THE UKRAINIAN CROP PRODUCTION EXPORT DISTRIBUTION SYSTEM // Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (November 10-11, 2022) / Gen. Edit. Olha Prokopenko, Yuliia Popova, Tallinn: Teadmus OÜ, 2022, pp. 7-9.
  11. Харенко А.О. Логістична складова реалізації експортного потенціалу аграрного сектору України : матеріали XIV Всеукраїнської наукової конференції за міжнародною участю. (Умань, 15 листопада 2022 р.). Умань :УНУС. 2022. С. 215-217.
  12. Харенко А.О. Трансформація рекламного ринку України в умовах підвищення негативного впливу факторів зовнішнього макросередовища : матеріали VІI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференція кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні:  від теорії до практики»,  (Умань, 25 жовтня 2022 р.). Умань, 2022. С. 180-182.
  13. Харенко А. О. Трансформація вітчизняних логістичних потоків на ринку зерна в умовах війни з РФ:  матеріали ХVII міжн. наук.–практ. конф. [Аспекти стабільного розвитку економіки], (Умань, 26 трав. 2022 р.). Умань, 2022. С. 69-71.
  14. ANDRII KHARENKO. DIRECTIONS OF IMPROVEMENT OF MARKETING SYSTEM OF THE GRAIN INDUSTRY OF UKRAINE // Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (March 31 - April 1, 2022) / Gen. Edit. Olha Prokopenko, Aleksander Sapiński, Tallinn: Teadmus OÜ, 2022, pp. 14-16.
  15. Харенко А.О. Просування послуг елеваторними підприємствами України : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції [Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес], (Черкаси, 27 квітня 2022 р.). Черкаси: ЧДТУ, 2022.  С. 74-76.
  16. Харенко А.О. Стратегії товарної політики товаровиробників на ринку комбікормів України : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференція кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні:  від теорії до практики»,  (Умань, 23 жовтня 2021 р.). Умань, 2021. С. 144-148.
  17. Харенко А. О. Розподіл та просування продукції підприємствами сільськогосподарського машинобудування на прикладі ПрАТ «Уманьферммаш»:  матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [ЕКОНОМІКА, ОБЛІК, ФІНАНСИ ТА МАРКЕТИНГ: АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ], (Черкаси, 27 трав. 2021 р.). Черкаси:  Видавець Чабаненко Ю. А., 2021. С. 311-313.
  18. Харенко А. О. Маркетингові фактори впливу на формування пропозиції молокопродуктів на регіональному ринку: матеріали ХVI міжн. наук.-практ. конф. [Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин], (Умань, 24 трав. 2021 р.). Умань: Видавець «Сочінський М.М.», 2021. С. 53-55.
  19. Харенко А.О., Кулішенко Є.М. Теоретичні основи маркетингового менеджменту підприємств сільськогосподарського машинобудування : матеріали  ХІІ Всеукраїнської наукової конференції [Актуальні питання сучасної економіки], (Умань, 21 грудня 2020 р.). Умань: Видавець «Сочінський М.М.», 2020. С. 71-76.
  20. Харенко А.О. Ціноутворення, політика розподілу та просування молокопереробних підприємств Черкаської області V Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні:  від теорії до практики», (Умань, 23 жовтня 2020 р.). Умань, 2020. С. 144-148.
  21. Харенко А.О. Теоретичні основи маркетингової діяльності виробників продукції скотарства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції [Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення], (Умань, 2-3 червня 2020 р.). Ч. 2. С. 43-48.
  22. Харенко А.О. Ринок ковбасних виробів в Україні та особливості комунікаційної діяльності на ньому: матеріали VI міжн. наук.-практ. конф. [Актуальні питання сучасної аграрної науки], (Умань, 21 листопада 2019 р.). Київ: Видавництво «Основа», 2019.  С. 215-217.
  23. Харенко А. О. Тенденції розвитку ринку круп’яних культур в Україні: матеріали IV Всеукраїнської наук.–практ. конф. [Становлення та розвиток економіки України: від теорії до практики], (Умань, 25 жовтня 2019 р.). Умань: Видавець «Сочінський М.М.», 2019. С. 128-130.
  24. Харенко А. О. Розвиток польового та промислового кормовиробництва підприємств аграрної сфери Черкаської області:  матеріали ХIII міжн. наук.-практ. конф. [Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин], (Умань, 30 – 31 трав. 2019 р.). Умань: Видавець «Сочінський М.М.», 2019. С. 110-111.

Відповідність ліцензійним вимогам

Профіль в GoogleАкадемія

Профіль в ORCID