Корман Ірина Іванівна
- Дисципліни, що викладаються: «Маркетингові дослідження», «Управління каналами розподілу», «Збутова політика та мерчандайзинг», «Електронна комерція», «Інтернет-маркетинг».
- Базове навчання: ВКР «спеціаліст», спеціальність «Економіка підприємства», кваліфікація економіста (диплом ЄР №13636099 від 03 червня 2000 р.)
- Науковий ступінь: кандидат економічних наук зі спеціальності «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» (диплом ДК №029193 від 30 червня 2015 р.)
- Вчене звання: доцент кафедри маркетингу (атестат АТ № 001172 від 05 липня 2018 р.)
- Останнє підвищення кваліфікації:
«Інноваційна направленість педагогічної діяльності», 25 жовтня – 5 листопада 2021 р., ННІ неперервної освіти та туризму НУБіП України. Свідоцтво СС 00493706/015328-21. Реєстраційний номер 15328.
Цикл тренінгів Lifecell Digital Academy.
Курс «Цифровий маркетинг» на базі платформ Prometeus. Сертифікат від 17.01.2023
Курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» на базі платформи Prometeus. Сертифікат від 20.01.2023
Курс «Підприємництво: Хто ваш клієнт?» на базі платформи Prometeus. Сертифікат від 17.02.2023
Проект із розвитку співпраці бізнесу та освіти «Uni-Biz Bridge: Коучинг, менторство та наставництво», 15-17 травня 2023р.
Міжнародне підвищення кваліфікації на тему: «НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ ТА МАГІСТРІВ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ СПІЛКИ ТА УКРАЇНІ» 26 червня – 03 липня 2023 року Люблін (Республіка Польща). Сертифікат №14664 від 03.07.2023
Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «Інновації та інтеграція цифрових трендів освітянського простору в економіку знань». 30.10.2023-10.12.2023. Свідоцтво №ADV-301030-ЄСО від 10.12.2023
- Міжнародне наукове стажування: «Особливості фінської системи освіти» 15 листопада – 24 грудня 2021 р., Західно-Фінляндський Коледж, м. Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Київ Гуйттінен (Фінляндія) // Specificity of Finnish Education System, 15.11 – 24.12. (Finland).
Професійна діяльність:
У 2000р. закінчила економічний факультет Уманського державного педагогічного університету З 2008р. працює викладачем кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва. У 2015 році захистила дисертацію, присуджено науковий рівень кандидата економічних наук.
Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах – 22 роки
Тема наукового дослідження: Формування ефективної системи просування продукції на ринку.
Кількість друкованих праць та методичних розробок – понад 70.
З 2021 року – член Української асоціації маркетингу (сертифікат № 598)
З 2023 року – член ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян «IESF» (№ЕS1353 2023 р.)
Останні наукові публікації:
Статті у фахових виданнях:
Корман І.І. Сучасний стан та перспективи розвитку вітчизняного ринку риби та рибопродуктів. Підприємництво та інновації, №12, 2020, С. 49-54. URL: https://doi.org/10.37320/2415-3583/12.8.
Семенда Д.К., Корман І.І., Семенда О.В. Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. Випуск 1 (28) 2021. С. 42-46. URL: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/7709.
Корман І.І., Семенда О.В., Осадчук Н.В. Маркетингове дослідження каналів розподілу. Економіка та суспільство. 2021. № 29. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/566 DOI: 10.32782/2524-0072/2021-29-29.
Пєнькова О.Г., Корман І.І., Семенда О.В. Теоретичні підходи до формування наукових гіпотез у маркетингу. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. 2021. №8. С. 42-49. URL: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/7818.
Корман І.І., Семенда О.В., Гаєнко В.І. Формування попиту та стимулювання збуту на вітчизняному ринку рибної продукції. Підприємництво та інновації. 2021. №19. С. 19-27. URL: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/7894.
Корман І.І., Цимбалюк Ю.О., Ролінський О.В. Стан іноземного інвестування в Україні. Економіка та суспільство. 2021. № 31. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-31-25.
Корман І.І., Семенда О.В. Методика проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів у віртуальному середовищі. «Veda a perspektivy». №1(8). 2022. С. 60-71. DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2022-1(8)-60-71.
Корман І.І., Семенда Д.К., Семенда О.В. Оцінка кон'юнктури та споживчих переваг на ринку сиру України. Агросвіт. 2022. № 3. С. 77-88. DOI: 10.32702/2306-6792.2022.3.77.
Корман І.І., Лементовська В.А., Семенда О.В. Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів України. Економіка та держава. № 4. 2022. С. 62-68. DOI: 10.32702/2306-6806.2022.4.62
Пенькова О.Г., Корман І.І., Семенда О.В. Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку України. Інвестиції: практика та досвід. 2022. № 9-10. С. 16-23. DOI: 10.32702/2306-6814.2022.9-10.16
Семенда О.В., Корман І.І. Інструменти лідогенерації в цифровому маркетингу для формування споживання споживачів. Ефективна економіка. 2023. №2. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.2.22.
Корман І.І., Семенда О.В. Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку зерна в умовах війни. Збірник наукових праць «Вчені записки». 2023. № 31 (2). С. 107-119
Семенда О.В., Корман І.І. Модель впливу контент-маркетингу на інноваційний потенціал бізнесу. Підприємництво та інновації. 2024. №30. С.66-71. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-3583/30.10.
Корман І.І., Семенда О.В., Макушок О.В. Маркетингове дослідження українського ринку страхових послуг. Київський економічний науковий журнал. № 4, 2024. С. 119-126. DOI 10.32782/2786-765X/2024-4-17.
Статті у виданнях, що входять до науко-метричних баз даних Scopus, Web of Science:
Lesia Barabash, Alla Osipova, Irina Korman, Natalia Olyadnichuk та Oksana Froter, «Strengthening Financial Components of State Regulation of Agricultural Production in Ukraine». 9998551-5-7, 4-5 листопада 2020 року, Granada, Spain, p 7999-8014.
Dmytro Semenda, Olha Semenda, Nataliia Blenda, Diana Sokovnina, Iryna Korman (2021) Organic products market in Ukraine: state and prospects of development. Proceedings of the 38th International Business Information Management Association (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain, ISBN: 978-0-9998551-7-1, ISSN: 2767-9640 (Web of Science)
Penkova, O., Lementovska, V., Sokovnina, D., Korman, I., & Semenda, O. (2021). Developing a marketing strategy to improve the market activities of agricultural and processing enterprises, using the policy of “Goodvalley” as an example. Scientific Horizons, 24(11), 92-100. DOI: 10.48077/scihor.24(11).2021.92-100 (Scopus)
Oksana Penkova, Andrii Kharenko, Artur Strunhar, Valentyna Lementovska, Iryna Korman, MARKETING APPROACHES AMID RAPID TECHNOLOGICAL SHIFTS: FORECASTING AND FLEXIBILITY / JOURNAL OF INTERDISC IPLINARY RESEARCH. 2024. VOL. 14 No.1, pp. 140-145 URL: https://www.magnanimitas.cz/ ADALTA/140142/papers/A_27.pdf (Web of Science)
Матеріали науково-практичних конференцій:
Корман І.І. Використання методів ціноутворення в управлінні продажем / матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва [Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики], (Умань, 23 жовтня 2020 р.). C.49-52
Корман І.І. Аналіз ефективності заходів мерчандайзингу у роздрібній торгівлі / Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції до 100-річчя Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького [Економіка, облік, фінанси та маркетинг: аналіз тенденцій та перспектив розвитку], (Черкаси, 27 травня 2021 р.). С. 277-280
Корман І.І. Стан вітчизняного ринку продукції рослинництва: виробництво та споживання. Матеріали XIІ Всеукраїнської наукової конференції [Актуальні питання сучасної економіки], (Умань, 21 грудня 2020 р.). С.20-23.
Корман І.І., Гаєнко В.І. Аналіз українського ринку рибної продукції. Матеріали XIІІ Всеукраїнської наукової конференцію [Актуальні питання сучасної економіки], (21 грудня 2021 р., м. Умань).
Корман І.І. Проблеми та перспективи українського ринку риби в умовах війни. Матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції, [Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин]. 26 травня 2022 р. Умань : 2022. С. 59-61.
Корман І.І. Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку: теоретичний аспект. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2022 р. Умань: УНУС, 2022.
Семенда О.В., Корман І.І. Роль digital-маркетингу для розвитку підприємництва. Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс]: Зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конференції. К.: КНЕУ, 2023. 478с. С.305-309.
Корман І.І., Семенда О.В., Мазур Ю.П. Лідогенерація як складова СRМ. Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕХАНІЗМІВ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЛОГІСТИКИ В АГРОПРОДОВОЛЬЧІЙ СФЕРІ» (23 березня 2023 року). м. Умань, УНУС, с.64-66.
Semenda O., Korman I. PECULIARITIES OF MARKETING APPLICATIONS IN UKRAINIAN AGRICULTURE. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices: Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (April 28-29, 2023) / Gen. Edit. Olha Prokopenko, Tallinn: Teadmus OÜ, 2023, 210 p. Р.140-142.
Мазур Ю.П., Корман І.І., Пархоменко Л.А. Перспективи автоматизації сільськогосподарського виробництва. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма) «Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору» (21 березня 2023). Полтава, 2023. – 415 с.
Корман І.І. MARKETING IN INSURANCE. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХVІІI Міжнародної науково-практичної конференції. 25 травня 2023 р. Умань : 2023. 116 с. С.101-103.
Корман І.І. Маркетингове дослідження страхового ринку України. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023 р. Умань: УНУС, 2023. URL: https://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/9786
Корман І.І. Логістика у страхуванні. Трансформації особистості, суспільства та ринку праці: виклики майбутнього та вплив на освіту : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (20-22 вересня 2023 року, Україна, м. Харків), Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2023. – 560 с. С. 247-248. URL: https://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/10162
Корман І.І. ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції. 27 травня 2024 р. Умань : 2024. 235c., С.232-233. URL: https://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/10447
Korman I.I. OPTIMIZATION OF LOGISTICS CHAIN IN DISTRIBUTION: THE INFLUENCE OF DIGITAL TECHNOLOGIES. Матеріали ІX Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2024 р. Умань, 2024. 307с., С. 245-247
Korman I.I. Impact of COVID-19 on Global Marketing Strategies. Матеріали XVI Всеукраїнської наукової конференції «Актуальні питання сучасної економіки», 14 листопада 2024 р., Умань, 2024
Методичні вказівки:
- Корман І.І. Маркетингові дослідження: методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт для здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» ОР перший рівень (бакалаврський). Умань: УНУС. 2024. 25 с.
- Корман І.І. Маркетингові дослідження: методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт для здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» ОР початковий (короткий цикл). Умань: УНУС. 2024. 25 с.
- Корман І.І. Маркетингові дослідження: Методичні вказівки для самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» ОР перший (бакалаврський). Умань: УНУС. 2024. 47 с.
- Корман І.І. Маркетингові дослідження: Методичні вказівки для самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» ОР початковий (короткий цикл). Умань: УНУС. 2024. 47 с.
- Корман І.І. Маркетингові дослідження: Методичні вказівки для самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» заочної форми навчання ОР перший (бакалаврський). Умань: УНУС. 2024. 47 с.
- Корман І.І. Маркетингові дослідження: Методичні вказівки для практичних та семінарських занять здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» ОР перший (бакалаврський). Умань: УНУС. 2024. 33 с.
- Корман І.І. Маркетингові дослідження: Методичні вказівки для практичних та семінарських занять здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» ОР початковий (короткий цикл). Умань: УНУС. 2024. 33 с.
- Корман І.І. Збутова політика та мерчандайзинг: методичні вказівки для самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» початковий (короткий цикл). Умань: УНУС. 2024. 60 с.
- Корман І.І. Збутова політика та мерчандайзинг: методичні вказівки для практичних та семінарських занять здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» початковий (короткий цикл). Умань: УНУС. 2024. 36 с.
- Корман І.І. Управління каналами розподілу: методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт для здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» перший рівень (бакалаврський). Умань: УНУС. 2024. 23 с.
- Корман І.І. Управління каналами розподілу: Методичні вказівки для практичних та семінарських занять здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» ОР перший (бакалаврський). Умань: УНУС. 2024. 29 с.
- Корман І.І. Інтернет-маркетинг: Методичні вказівки для самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» ОР перший (бакалаврський). Умань: УНУС. 2024. 33 с.
- Корман І.І. Інтернет-маркетинг: Методичні вказівки для практичних та семінарських занять здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» ОР перший (бакалаврський). Умань: УНУС. 2024. 10 с.
Авторські свідоцтва:
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 99141, дата реєстрації 17.08.2020. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук «Удосконалення цінової політики підприємств по переробці риби та морепродуктів». Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 99140, дата реєстрації 17.08.2020
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 100553, дата реєстрації 16.11.2020. Стаття Prospect for the market turnover of agricultural land in Ukraine / M.Koroteyev, I.Korman, O.Manziy, Olha Semenda, Olena Semenda // Problems and Perspectives in management. – Volume 15. – Issue 2. – 2017. – pp.344-354.
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №100553, дата видачі 16.11.2020. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук «Удосконалення цінової політики підприємств по переробці риби та морепродуктів».
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №118670 від 02.05.2023. Стаття Семенда О.В., Корман І.І. Інструменти лідогенерації в цифровому маркетингу для формування попиту споживачів. Ефективна економіка. 2023. №2. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.2.22
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №119824 від 16.06.2023. Стаття Семенда Д.К., Корман І.І., Семенда О.В. Оцінка кон'юнктури та споживчих переваг на ринку сиру України. Агросвіт. 2022. № 3. С. 77–88. DOI: 10.32702/2306-6792.2022.3.77
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №122304 від 25.12.2023. Стаття «Корман І.І., Лементовська В.А., Семенда О.В. Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів України. Економіка та держава. № 4. 2022. С. 62–68. DOI: 10.32702/2306-6806.2022.4.62».
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №122303 від 25.12.2023. Стаття «Пенькова О.Г., Корман І.І., Семенда О.В. Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку України. Інвестиції: практика та досвід. 2022. № 9-10. С. 16-23. DOI: 10.32702/2306-6814.2022.9-10.16».
- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №122354 від 26.12.2023. Стаття «Корман І.І., Семенда О.В. Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку зерна в умовах війни // «Вчені записки». Збірник наукових праць КНЕУ. - 2023. - № 31 (2). - С. 107-119. DOI: 10.33111/vz_kneu.31.22.02.10.068.047».
Відповідність ліцензійним вимогам