+38 (04744) 3-18-24
Меню

Лементовська Валентина Анатоліївна

Лементовська Валентина Анатоліївна Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент

 

1.Дисципліни, що викладаються: Маркетинг, Маркетингове ціноутворення, Комунікаційна діяльність, Ціноутворення, Економічний механізм маркетингу, Маркетингова товарна політика, Маркетинг послуг.

2. Базова освіта:
ДКР «спеціаліст», спеціальність «Маркетинг», кваліфікація спеціаліст з маркетингу (диплом С15 №116475 від 22.10.2015 р.);
ДКР «магістр», спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація магістр з менеджменту організацій (диплом ЄР №27715197 від 16 червня 2005 р.).

3. Науковий ступінь: кандидат економічних наук зі спеціальності «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» (диплом ДК № 059653 від 01 липня 2010 року.)
Тема кандидатської дисертації: «Формування та ефективність використання кадрового потенціалу сільськогосподарських підприємств»

4. Вчене звання: доцент кафедри маркетингу (атестат 12ДЦ №035460 від 31.05. 2013 р.)

5. Останнє підвищення кваліфікації:
1.Національний університет біоресурсів та природокористування: «Науково-педагогічні працівники з інноваційної спрямованості педагогічної діяльності». Свідоцтво № СС 00493706/015331-21 від 05.11.2021р.
2. Малопольська школа державного управління Краківського економічного університету; «Новітні та інноваційні методики навчання». Сертифікат NR2629/MSAP/2021 (01-26 березня 2021р.)
3. Державний університет інтелектуальних технологій та зв'язку, Центр Українсько-європейського наукового співробітництва: Інновації та інтеграція цифрових трендів освітянського простору в економіку знань. Свідоцтво №ADV-301035-ЄСО від 10.12.2023р.

Професійна діяльність
У 2005 році закінчила Уманський державний аграрний університет. З 2007р. і до сьогодні працює викладачем/доцентом Уманського національного університету садівництва.
Тема наукового дослідження: «Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств».
Має понад 95 наукових праць та методичних розробок.

Останні наукові публікації:


Статті :
1. Penkova Oksana, Kharenko Andrii, Lementovska Valentyna, Poberezhets Ivan The influence of raw material factors and demand factors on formation of products by milk-processing enterprises on the regional market: Ukrainian experience Розвиток Countries. 2021. рр.594-603 URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-69221-6_45(Scopus)
2. Penkova, O., Lementovska, V., Sokovnina, D., Korman,2. Розвиток маркетингової стратегії до вдосконалення маркетингу діяльності сільськогосподарських і процесних підприємств, використовуючи політику “Goodvalley” як приклад. Scientific Horizons, 24 (11), 92-100. DOI: 10.48077/scihor.24(11).2021.92-100/ URL: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/9175 (Scopus)
3. Raisa Kozhukhivska, Leena Sakovska, Svitlana Pod ia Valinkevych Development of Entrepreneurship in Tourism and Recreation Sphere: Marketing Research, Springer Сham, 2023,10(4),379-389. DOI: 10.1007/978-3-031-35828-9_33 URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-35828-9_33. URL:https://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/9356 (Scopus)
4. Penkova, O., Kharenko, A., Strunhar, A., Lementovska, V., Korman, I. (2024). Marketing approaches amid rapid технологічні shifts: forecasting and flexibility. AD ALTA Journal of Interdisciplinary Research, 14 (1), pp.140-145. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140142/papers/A_27.pdf (Web of Science)
5. Пенькова О.Г., Харенко О.О., Лементовська В.А. Маркетингові дослідження ставлення до органічних продуктів харчування // Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка». 2020. №3-4. С.133-139. URL: http://www.inneco.org/index.php/innecoua/article/view/573/638
6. Пенькова О.Г., Харенко О.О., Лементовська В.А. Маркетингова товарна політика молокопереробних підприємств Черкаської області // Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. № 1. Серія „Економічні науки”. 2020. С. 17-32. URL: http://visen.knau.kharkov.ua/visn2020_1.html
7. Лементовська В.А., Харенко О.О. Інноваційні форми комунікаційної діяльності у маркетингу // Журнал «Інвестиції: практика та досвід». №19-20. 2020. С. 59-63. URL: http://www.investplan.com.ua/?op=1&z=7177&i=9
8. Саковська О. М., Лементовська В. А. Використання маркетингового підходу в процесі формування ціни на інклюзив-тур. Економіка та держава. 2020. № 10. С. 80-83. URL: http://www.economy.in.ua/?op=1&z=4764&i=13
9. Корман І. І., Лементовська В. О., Семенда О. В. Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів України. Економіка та держава. 2022. № 4. С. 62-68. DOI: 10.32702/2306-6806.2022.4.62
10. Пенькова О. Г., Харенко О.О., Лементовська В.А. Економічний механізм маркетингу вітчизняних середніх підприємств аграрного бізнесу. «Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва». 2022. Ч.2. З 311-319. DOI: 10.31395/2415-8240-2022-100-2-311-319.
11. Семенда О.В., Лементовська В.А., Подолінний Д.С. Впровадження нових інструментів маркетингової комунікації для формування лояльної поведінки споживача. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. №4(31). 2021. С.73-77. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.31-11
12. Кожухівська Р. Б., Саковська О. М., Лементовська В. А.Сільський (зелений) туризм як інноваційна форма підприємницької діяльності на Черкащині: маркетинговий аспект. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". 2023. Серія: Економічні науки 69. С.115-122. DOI: 10.25313/2520-2294-2023-1-8555
13. Макушок О.В., Корман І.І., Лементовська В.А. Практичні аспекти формування ефективної маркетингової стратегії. Інвестиції: практика та досвід. № 13. 2023. с.67-72.
14. Пенькова О.Г., Лементовська В.А., Бортник Т.І. Стратегії просування бренду на різних етапах життєвого циклу продукції. Економіка та суспільство. 2024. №66.
15. Пенькова О.Г., Лементовська В.А., Бортник Т.І. Кон'юнктура ринку зерна в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: Економічні науки. 2024. №11 (91). URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-11

Тези:
Лементовська В.А. Теоретичні аспекти формування логістичної інформаційної системи на підприємстві. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 23 жовтня 2020 р. Умань: УНУС, 2020. С.62-66.
Лементовська В.А., Бортник Т.І. Теоретичні засади формування конкурентних переваг підприємства. Забезпечення сталого економічного розвитку національного господарства: теорія методологія та практика/під ред.., д.е.н. професора О.О. Непочатенко. Умань. 2020. с. 216-220.
Лементовська В.О. Формування стратегії ціноутворення туристичних послуг. Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2021 р. Умань: УНУС, 2021. С. 161-164.
Лементовська В.О. Вплив зміни цін та доходів населення на обсяги попиту на молокопродукти в Черкаській області. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції. 24 травня 2021 р. Умань: 2021. С.34-36.
Лементовська В.О. Маркетинг соціальних мереж – ефективний інструмент маркетингових комунікацій. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 26 травня 2022 р. Умань: 2022. 221с.
Лементовська В.О. Маркетинг банківських установ. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2022р. Умань: УНУС, 2022. 185с. С.126-128.
Лементовська В.О. Тенденції розвитку маркетингу у соціальних мережах. Матеріали XIV Всеукраїнської наукової конференції за міжнародною участю Актуальні питання сучасної економіки, 15 листопада 2022 року. Умань: УНУС, 2022.
Лементовська В.О. Особливості формування комплексу маркетингу в умовах цифрової трансформації банківського сектору. Матеріали ІX Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2024р. Умань, 2024. с.47-50.
Лементовська В.О. Маркетингові інструменти для підвищення конкурентоспроможності на ринку поштових послуг. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції «Актуальні питання сучасної економіки», 14 листопада 2024 р., Умань, 2024. с.

 

Відповідність ліцензійним вимогам

Профіль в GoogleАкадемія

Профіль в ORCID