Пенькова Оксана Георгіївна

Вчене звання: професор
Посада: завідувач кафедри маркетингу
- Дисципліни, що викладаються: Маркетинг, Методологія наукових досліджень з основами методики викладання, Міжнародний маркетинг, Педагогіка та методика викладання економічних дисциплін, Маркетинг територій
- Базова освіта: ОКР «Спеціаліст», спеціальність «Економіка підприємства», кваліфікація економіста (диплом ЕР №21021080 від 15 червня 2002 р.)
- Науковий ступінь:
доктор економічних наук зі спеціальності «Економіка та управління національним господарством» (диплом ДД №002392 від 10 жовтня 2013 р.);
Тема докторської дисертації «Науково-методологічні засади розроблення стратегії соціально-економічного розвитку на довгострокову перспективу».
кандидат економічних наук зі спеціальності «Організація управління, планування і регулювання економікою» (диплом ДК №040715 від 10 травня 2007 р.);
Тема кандидатської дисертації «Організаційно-методичні засади моніторингу інвестиційної діяльності».
- Вчене звання: професор кафедри маркетингу (атестат АП № 004827 від 23.12.2022 р.)
- Останнє підвищення кваліфікації:
1. Національний університет біоресурсів і природокористування: «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності» Свідоцтво № СС 00493706/015336-21
2. Малопольська школа державного управління Краківського економічного університету; «Новітні та інноваційні методики навчання»; сертифікат № 2671/MSAP/2021 (01-26 березня 2021р.)
3. Балтійський науково-дослідний інститут проблем трансформації економічного простору: «Інноваційні освітні технології: Європейський досвід та його застосування у підготовці фахівців з економіки та менеджменту» (13.02-26.03.2023р.); сертифікат від 26.03.2023
4. Міжнародний історико-біографічний інститут: «Разом із Нобелівськими Лауреатами: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу»; сертифікат № 29006 від 05.12.2024 (10.10-05.12. 2024 р.)
Професійна діяльність
У 2002 році закінчила економічний факультет Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та отримала кваліфікацію «економіст».
2002-2006 роки - викладач кафедри економіки та фінансів Уманської філії Європейського університету фінансів, інформаційних систем, менеджменту та бізнесу.
З 01.09.2006 – викладач кафедри економічної теорії та маркетингу Уманського державного аграрного університету.
23 листопада 2006 року в Науково-дослідному економічному інституті Міністерства економіки України захистила кандидатську дисертацію на тему: «Організаційно-методичні засади моніторингу інвестиційної діяльності». У травні 2007 року отримала диплом кандидата економічних наук за спеціальністю 08.02.02 – організація управління, планування і регулювання економікою.
З 1.11.2007 по 31.10.2010 навчалася в докторантурі Науково-дослідного економічного інституту Міністерства економіки України.
17 червня 2010 року рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України Пеньковій О.Г. присвоєно вчене звання доцента кафедри економічної теорії.
З 01.11.2010 року - доцент кафедри економічної теорії Уманського національного університету садівництва.
20 червня 2013 року в Київському національному університеті технологій та дизайну Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України захистила докторську дисертацію на тему: «Науково-методологічні засади розроблення стратегії соціально-економічного розвитку на довгострокову перспективу».
Рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10 жовтня 2013 року Пеньковій О.Г. присуджено науковий ступінь доктора економічних наук із спеціальності 08.00.03 – економіка та управління національним господарством.
З 1 вересня 2016 року очолює кафедру маркетингу Уманського національного університету садівництва.
Останні наукові публікації:
Статті:
Penkova, O., Kharenko, A., Strunhar, A., Lementovska, V., Korman, I. (2024). Marketing approaches amid rapid technological shifts: forecasting and flexibility. AD ALTA Journal of Interdisciplinary Research, 14(1), pp.140-145. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140142/papers/A_27.pdf (Web of Science)
Penkova, O., Kharenko, A. (2023) Transformation of marketing logistics for the export of ukrainian crop production in the context of a full-scale war with the russian federation. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series Economics, 10(1), pp. 37–48. URL: DOI: 10.52566/msu-econ1.2023.037 (Web of Science, Scopus)
Стояненко, І.В., Пенькова, О.Г., Макушок, О.В. (2023). Оцінка впливу інноваційного потенціалу ресурсозабезпечення на фінансову ефективність аграрного сектора економіки України. Академічний огляд, 2(59), с.113-130. URL: DOI:10.32342/2074-5354-2023-2-59-8. (Web of Science)
Zelic, V., Dronova, T., Penkova, O., Kabanova, O., Travin, V. (2023). Content marketing as an effective component of business promotion. AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH, 13(2), 86-93. URL: https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/130236/papers/A_15.pdf (Web of Science)
Penkova, O., Zakharchuk, O., Blahun, I., Berher, A., Nechytailo, V., Kharenko, A.. (2022). Price Monitoring Automation with Marketing Forecasting Methods. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), pp 471-480. URL: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.61 (Web of Science)
Penkova, O., Lementovska, V., Sokovnina, D., Korman, I., & Semenda, O. (2021). Developing a marketing strategy to improve the market activities of agricultural and processing enterprises, using the policy of “Goodvalley” as an example. Scientific Horizons, 24(11), 92-100. DOI: 10.48077/scihor.24(11).2021.92-100/ URL: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/9175 (Scopus)
Penkova, O., Kharenko, A., Lementovska, V., Poberezhets, I., Nehanov, V. (2021). The Influence of Raw Material Factors and Demand Factors on the Formation of Supply of Products by Milk-processing Enterprises on the Regional Market: Ukrainian Experience. Lecture Notes in Networks and Systems, 194, 594–603. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-030-69221-6_45 (Scopus)
Braslavska O. V., Penkova O.H., Plets I.I., Sus T.Y., Biloshkurska N.V., Biloshkurskyi M.V. (2020). Management of the higher education institutions innovative potential: formalization and evaluation. Revista Inclusiones, 7(4), 624-645. URL: https://revistainclusiones.org/index.php/inclu/article/view/1575 (Web of Science).
Пенькова О.Г., Лементовська В.А., Бортник Т.І. Стратегії просування бренду на різних етапах життєвого циклу продукції. Економіка та суспільство. 2024. №66. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-31
Пенькова О.Г., Лементовська В.А., Бортник Т.І. Кон'юнктура ринку зерна в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2024. №11 (91). URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-11
Пенькова О.Г., Харенко А.О. Маркетинговий аналіз середовища функціонування аграрних підприємств. Вісник аграрної науки Причорномор'я, 2023. Том 27. № 2. С. 28-40. URL: https://bsagriculture.com.ua/uk/journals/tom-27-2-2023/marketingovy-analiz-seredovishcha-funktsionuvannya-agrarnikh-pidpriyemstv
Пенькова О. Г. Використання посередників при здійсненні збутової діяльності фармацевтичними підприємствами. Інноваційна економіка. 2023. № 1 [93]. С. 131-136. URL: http://inneco.org/index.php/innecoua/article/view/1024
Пенькова О. Г. Маркетингова політика розподілу фармацевтичних підприємств. Ефективна економіка. 2023. № 5. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1547/1557
Пенькова О.Г., Харенко А.О. Тенденції розвитку рекламних технологій на ринку нерухомості // Зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва. Умань, 2023. Вип. 102. Ч. 2. С. 222-234. URL: https://journal.udau.edu.ua/arxv-nomerv/2023/vipusk-102-chastina-2/tendencii-rozvitku-reklamnih-tehnologij-na-rinku-neruhomosti.html
Прокопчук О. Т., Пенькова О. Г., Харенко А. О. Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю у страховому бізнесі. Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва / Редкол.: О. О. Непочатенко (відп. ред.) та ін. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2022. Вип. 101. Ч. 2 : Економічні науки. С. 120-130. URL: https://journal.udau.edu.ua/arxv-nomerv/2022/vipusk-101-chastina-2/teoretichni-zasadi-upravlinnya-marketingovoyu-diyalnistyu-u-strahovomu-biznesi.html
Пенькова О.Г., Корман І.І., Семенда О.В. Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку України. Інвестиції: практика та досвід. 2022. № 9-10. С. 16–23. DOI: 10.32702/2306-6814.2022.9-10.16 URL: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/9206
Пенькова О.Г., Семенда О.В. Теоретичні основи проведення наукових досліджень здобувачами вищих навчальних закладів: огляд літератури як методологія дослідження. Наукові інновації та передові технології. № 4(6). 2022. С.164-176. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-4(6)-164-176 URL: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/9178
Пенькова О.Г., Харенко А.О. Практика застосування концепції соціально відповідального маркетингу міжнародними компаніями під час російсько-української війни. Вісник ОНУ імені І.І. Мечникова. 2022. Т.27. Вип. 2 (92). С. 44-49. URL:https://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/9283
Пенькова О.Г., Харенко А.О., Лементовська В.А. Економічний механізм маркетингу вітчизняних середніх підприємств аграрного бізнесу. Збірник наук. праць Уманського національного університету садівництва. Умань, 2022. Вип. 100. Ч. 2. С. 311 – 319. URL:https://journal.udau.edu.ua/assets/files/100.2/30.pdf
Пенькова О.Г., Корман І.І., Семенда О.В. Теоретичні підходи до формування наукових гіпотез в маркетингу. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. 2021. №8. С. 42-48. URL: http://tnveconom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/179/176
Пенькова О.Г., Харенко А.О., Соковніна Д.М. Використання інструментарію маркетингу послуг елеваторами України. Економіка та суспільство. 2021. №29. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/579/555
Пенькова О.Г., Харенко А.О., Кулішенко Є.М. Адаптація маркетингової стратегії підприємств сільськогосподарського машинобудування до умов внутрішнього і міжнародного ринків Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, Серія „Економічні науки”. 2021. № 2. Т. 1. С. 35-50. URL: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/7909
Пенькова О.Г., Харенко А.О., Кулішенко Є.М. Організація управління маркетинговою діяльністю підприємства сільськогосподарського машинобудування на внутрішньому та зовнішньому ринках. Збірник наукових праць Уманського НУС. Серія економіка. Випуск 98. Частина 2, 2021. С. 153-165. URL: http://lib.udau.edu.ua/handle/123456789/7895
Кірдан О.Л., Пенькова О.Г. Методика викладання у вищій школі - фундаментальний складник підготовки доктора філософії. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. № 71. С. 32-37. URL: http://lib.udau.edu.ua/bitstream/bd.pdf
Пенькова О.Г., Харенко А.О., Лементовська В.А. Маркетингова товарна політика молокопереробних підприємств Черкаської області. Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. № 1. Серія „Економічні науки”. 2020. С. 17-32. URL: http://dspace.knau.kharkov.ua/jspui/bitstream/123456789/2762/1/4.pdf
Pen'kova, О., Kharenko, А. and Nevlad, V. (2020), Advertising concepts of the promotion of the production of milk processing enterprises in cherkasy region. Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 15-16, pp. 22–27. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/15-16_2020/6.pdf
Пенькова О.Г., Харенко А.О., Лементовська В.А. Маркетингові дослідження ставлення студенства до органічних продуктів харчування. Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка». 2020. №3-4. С.133-139. URL: http://inneco.org/index.php/innecoua/article/view/573
Тези:
Пенькова О.Г. Аналіз кон’юнктури світового ринку кукурудзи. Матеріали ІX Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2024р. Умань, 2024. 307с. С. 97-99.
Пенькова О.Г. Оцінки перспектив нарощування обсягу виробництва олійних і зернових культур в Україні. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції. 27 травня 2024 р. Умань : 2024. 235c. С. 123-125.
Пенькова О.Г. Специфічні особливості нерухомості як об’єкта рекламування. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХVІІI Міжнародної науково-практичної конференції. 25 травня 2023 р. Умань : 2023. С. 105-107.
Penkova O. Changes in marketing communications of business on the ukrainian market during martial law. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (November 10-11, 2022) / Gen. Edit. Olha Prokopenko, Yuliia Popova, Tallinn: Teadmus OÜ, 2022, 52 p. pp.5-7.
Пенькова О.Г. Проблеми вибору маркетингової експортної стратегії вітчизняними виробниками готових харчових продуктів. Актуальні питання сучасної економіки : матеріали ХІV Всеукраїнської наукової конференції за міжнародною участю, 15 листопада 2022 р. – Умань :УНУС. 2022. С.194-196.
Пенькова О.Г. Пріоритетні напрями розвитку територіального маркетингу в Україні. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2022р. Умань. 2022. С. 36-38.
Penkova O. Priority directions of formation of the marketing system of Ukrainian producers of mineral fertilizers. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices: Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (March 31 - April 1, 2022) / Gen. Edit. Olha Prokopenko, Aleksander Sapiński, Tallinn: Teadmus OÜ, 2022, 186 p. рр. 20-23.
Пенькова О.Г. Соціо-психологічні фактори впливу на поведінку споживачів на ринку органічних продуктів харчування. Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес [текст]: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 27 квітня 2022 р. // Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси: ЧДТУ, 2022. – 91 с. С. 57-61.
Пенькова О.Г. Тенденції коригування маркетингових стратегій міжнародних компаній на ринку рф в умовах російсько-української війни. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин: матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 26 травня 2022 р. Умань: 2022. 221с. С. 65-67.
Пенькова О.Г. Пріоритетні напрями розвитку територіального маркетингу в Україні. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2022р. Умань: УНУС, 2022. 185с. С.36-39.
Пенькова О.Г. Маркетингові фактори впливу на вибір молокопродуктів: огляд літератури. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин: Матеріали XVI Міжнародної науково-практичної конференції (24 травня 2021 р.) Умань: Видавець «Сочінський М.М», 2021. С. 44-47.
Пенькова О.Г. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність підприємств сільськогосподарського машинобудування. Всеукраїнська науково-практична конференція «Економіка, облік, фінанси та маркетинг: аналіз тенденцій та перспектив розвитку». До 100-річчя Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. 27 травня 2021р. м.Черкаси. С.288-291.
Пенькова О.Г. Маркетингові фактори попиту на ринку комбікормів. Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2021р. Умань, 2021. С. 311-314.
Пенькова О.Г., Холявіцька К.С. Використання інструментів маркетингу в стратегії розвитку об'єднаних територіальних громадах. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 23 жовтня 2020р. Умань, 2020. С. 94-98.
Відповідність ліцензійним вимогам