+38 (04744) 3-18-24
Меню

Семенда Ольга Володимирівна

Семенда Ольга Володимирівна Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент
Посада: доцент

 

  1. Дисципліни, що викладаються: «Основи наукових досліджень та академічна доброчесність», «Поведінка споживачів», «Основи комерційної діяльність», «Логістика», «Маркетинг в соціальних мережах», «Цифровий маркетинг», «Логістичний менеджмент»
  2. Базова освіта: ОКР «спеціаліст», спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація спеціаліст з обліку і аудиту (диплом ЕР №37523667 від 23 жовтня 2009р.);
  3. Науковий ступінь: кандидат економічних наук за спеціальністю «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» (диплом ДК №032487 від 15 грудня 2015р.)
  4. Вчене звання: доцент кафедри маркетингу (атестат АД №007583 від 15.04.2021р.)
  5. Останнє підвищення кваліфікації:
  • - Курс через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus: «Цифровий маркетинг». 15.08.2022. Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/69ed79db71174cab930bb0980f4bfbc7
  • - Курс через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus: «Як будувати бізнес онлайн». 16.08.2022. Автентичність цього сертифікату може бути перевірена за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/6bce5977125e4af695284af7a1bdc70a
  • - Курс через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus: «Успішний стартап: від ідеї до масштабування». 24.02.2023. Автентичність сертифікату може бути перевірена за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/aa14354396d94d5bb789b6a728b94875
  • - Підвищення кваліфікації «Сталий розвиток аграрного сектору економіки та сільських територій: виклики сьогодення». м.Київ. Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки», травень 2023 року. Свідоцтво №150523109.
  • - Участь у проекті з розвитку співпраці бізнесу та освіти «Uni-Biz Bridge: Коучинг, менторство та наставництво». 15-17.05.2023. Сертифікат №762.
  • - Курс-стажування «Маркетинг IT-продуктів» на платформі Genesis. 07.2023-04.08.2023. Автентичність сертифікату може бути перевірена за посиланням: https://genesis-marketing-course.theworkademy.com/uk/verifycertificate/?uuid=d374e9ac-dc8f-4633-8af9-5aa4617ba8e2#:~:text=d374e9ac%2Ddc8f%2D4633%2D8af9%2D5aa4617ba8e2

 

  1. Міжнародне наукове стажування:

- Науково-педагогічне стажування «Теорія та практика науково-педагогічних підходів в освіті». 13 грудня 2021р. – 13 січня 2022 р. ISMA University of Applied Sciences (Рига, Латвія). No 1-22/04-22

- Міжнароднe підвищення кваліфікації (вебінар) на тему: «Академічна доброчесність та тайм-менеджмент при підготовці наукових робіт: зарубіжний та вітчизняний досвід». 29 травня - 05 червня 2023р. (Організатором міжнародного підвищення кваліфікації (Вебінару) є Інститут Науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян). Сертифікат ES№14400.

- Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) на тему: «Неформальна освіта при підготовці бакалаврів та магістрів в країнах Європейського союзу та Україні» 05 червня - 03 липня 2023 року. м. Люблін (Республіка Польща). (Організатором міжнародного підвищення кваліфікації (Вебінару) є Інститут Науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян). Сертифікат ESN №14665 від 03.07.2023

- Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) на тему: «Міжнародний досвід використання штучного інтелекту в освітньому процесі (частина II)» 02 липня по 11 липня 2024 року м. Люблін (Республіка Польща). Сертифікат ES№20418 11.07.2024

 

Професійна діяльність

В 2009 р. закінчила Уманський державний аграрний університет за спеціальністю «Облік і аудит». З вересня 2015 р. працює викладачем кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва.

Тема наукового дослідження: «Маркетингові підходи до дослідження та управління поведінкою споживачів».

Має понад 128 наукових праць, зокрема, є співавтором монографії та 2 навчальних посібників, 46 статей у фахових виданнях України, 12 - у провідних виданнях інших країн (із них 6 статей у виданнях, які індексуються в наукометричних базах Scopus, 3 - Web of Science) та тези в збірниках матеріалів науково-практичних конференцій і методичні розробки.

 

Останні наукові публікації:

Статті у фахових виданнях:

  1. Семенда Д.К., Семенда О.Вс., Семенда О.В. Сучасний стан та шляхи підвищення економічної ефективності виробництва зерна кукурудзи. Агросвіт. 2020. №3. С.40-49. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.3.43
  2. Семенда Д.К., Семенда О.Вс., Семенда О.В. Оцінка розвитку ринку продукції олійних культур. Молодий вчений. 2020. №3. С.258-263. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-3-79-54
  3. Семенда Д.К., Семенда О.Вс., Семенда О.В. Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку зерна. Агросвіт. 2021. №1-2. С.56-64. DOI: 10.32702/2306-6792.2021.1-2.56
  4. Семенда О.В., Вдовічена О.Г., Кохан М.О. Маркетингові інновації в умовах глобальної кризи викликаною пандемією коронавірусу. Наукові перспективи. 2021. №1(7) С.356-369. DOI: https://doi.org/10.32689/2708-7530-2021-1(7)-356-369
  5. Семенда Д.К., Корман І.І., Семенда О.В. Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2021. №1(28). С.42-46. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.28-8
  6. Семенда Д.К., Семенда О.Вс., Семенда О.В. Логістика та її роль в підвищенні економічної ефективності реалізації продукції рослинництва. Молодий вчений. 2021. №1. С.185-190. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-1-89-38
  7. Семенда Д.К., Семенда О.В. Перспективи запровадження моделі D2C електронної комерції в Україні. Інфраструктура ринку. 2021. №1(51). С.208-212. DOI: https://doi.org/10.32843/infrastruct51-33
  8. Корман І.І., Семенда О.В., Осадчук Н.В. Маркетингове дослідження каналів розподілу. Економіка та суспільство. 2021. №29. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-29-29
  9. Семенда О.В., Лементовська В.А., Подолинний Д.С. Упровадження новітніх інструментів маркетингової комунікації для формування лояльної поведінки споживача. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2021. №4(31). С.73-77. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.31-11
  10. Пенькова О.Г., Корман І.І., Семенда О.В. Теоретичні підходи до формування наукових гіпотез в маркетингу. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. 2021. №8. С.42-48. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.8.6
  11. Корман І.І., Семенда О.В., Гаєнко В.І. Формування попиту та стимулювання збуту на вітчизняному ринку рибної продукції. Підприємництво та інновації. 2021. №19. С.19-26. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/19.3
  12. Семенда О.В. Корман І.І. Методика проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів у віртуальному середовищі. «Věda a perspektivy». 2022. №1(8). С.60-71. DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2022-1(8)-60-71
  13. Семенда Д.К., Семенда О.В. Роль держави у розвитку підприємництва в Україні. Наукові інновації та передові технології. 2022. №2(4). С.230-239. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-2(4)-230-239
  14. Семенда Д.К., Корман І.І., Семенда О.В. Оцінка кон'юнктури та споживчих переваг на ринку сиру України. Агросвіт. 2022. №3. С.77–88. DOI: 10.32702/2306-6792.2022.3.77

15.   Пенькова О.Г., Семенда О.В. Теоретичні основи проведення наукових досліджень здобувачами вищих навчальних закладів: огляд літератури як методологія дослідження. Наукові інновації та передові технології. 2022. №4(6). С.164-176. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-4(6)-164-176

16.    Корман І.І., Лементовська В.А., Семенда О.В. Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів України. Економіка та держава. 2022. №4. С.62–68. DOI: 10.32702/2306-6806.2022.4.62

17.   Пенькова О.Г., Корман І.І., Семенда О.В. Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку України. Інвестиції: практика та досвід. 2022. №9-10. С.16–23. DOI: 10.32702/2306-6814.2022.9-10.16

  1. Семенда О.В. Перспективи розвитку підприємницької діяльності у підсистемах логістики. Підприємництво та інновації. 2022. №24. С.108-112. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-3583/24.18
  2. Семенда Д.К., Семенда О.В. Маркетинг інновацій на ринку молочної продукції: основні споживчі тенденції. Агросвіт. 2023. №3-4. С.49-55. DOI: 10.32702/2306-6792.2023.3-4.49
  3. Семенда О.В., Корман І.І. Інструменти лідогенерації в цифровому маркетингу для формування попиту споживачів. Ефективна економіка. 2023. №2. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.2.22
  4. Семенда Д.К., Семенда О.В. Впровадження цифрового маркетингу на підприємствах агропромислового комплексу України. Globalization of scientific knowledge: international cooperation and integration of sciences. 2023. 599с. С.54-59. DOI 10.36074/grail-of-science.17.03.2023.006

22.   Sanakuiev M., Mуkhalchenko H., Semenda O., & Vdovichena O. Information marketing: the essence, characteristics, and trends of development. Futurity Economics&Law. 2023. №3(1). Р.16–27. https://doi.org/10.57125/FEL.2023.03.25.02

  1. Семенда О.В. Концепція обслуговування споживачів логістичної галузі: переваги, проблеми та способи вирішення. Економічні горизонти. 2023. №1(23). С.26-34. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.270796
  2. Семенда О.В. Описове дослідження в маркетингу як основа наукових досліджень. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2023. №8. https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-8-04-01
  3. Корман І.І., Семенда О.В. Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку зерна в умовах війни. «Вчені записки». Збірник наукових праць КНЕУ. 2023. №31(2). С.107-118. DOI 10.33111/vz_kneu.31.22.02.10.068.074
  4. Zrybnieva I., Larina K., Semenda O. Sustainable entrepreneurship: analysis of digital marketing trends in the regional and global dimension. Futurity Economics&Law. 2023. №3(2). Р.150-170. https://doi.org/10.57125/FEL.2023.06.25.10

27.   Громик О., Семенда О. Споживання м’яса в Україні: реалії та проблеми розвитку. Комунальне господарство міст. 2023. №5(179). С.20–26. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-5-179-20-26

28.   Семенда О.В. Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Том 7. № 3. С.156-164. DOI: 10.15276/mdt.7.3.2023.11.

29.   Семенда Д.К., Семенда О.В. Маркетинг вражень: пошук оптимальної стратегії впливу на поведінку споживачів в умовах зміни ціннісних орієнтирів суспільства. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2024. №11. https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-11-04-01

  1. Семенда О.В., Корман І.І. Модель впливу контент-маркетингу на інноваційний потенціал бізнесу. Підприємництво та інновації. 2024. №30. С.66-71. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-3583/30.10

31.   Корман І.І., Семенда О.В., Макушок О.В. Маркетингове дослідження українського ринку страхових послуг. Київський економічний науковий журнал. 2024. №4. С.119-126. DOI 10.32782/2786-765X/2024-4-17

32.   Семенда О. Застосування інтегрованої омніканальної стратегії залучення цільової аудиторії у фармацевтичному маркетингу. Економіка та суспільство. 2024. №60. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-114

33.   Семенда О.В. Вплив цифрових технологій на трансформацію операційних процесів та взаємодію зі споживачами в роздрібній торгівлі. International scientific journal «Grail of Science». 2024. №45. С.168-174. DOI 10.36074/grail-of-science.01.11.2024.018

  1. Семенда О.В., Корман І.І. Аналіз українського ринку овочів в умовах війни. International Science Journal of of Management, Economics & Finance. 2024. Vol.3. No.1. pp.72-80. doi: 10.46299/j.isjmef.20240301.07

 

Статті у виданнях, що входять до науко метричних баз даних Scopus, Web of Science:

  1. Trachuk, T., Vdovichena, O., Andriushchenko, M., Semenda, O., Pashkevych, M. (2021). Branding and Advertising on Social Networks: Current Trends. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, vol.21, No.4, Р.178-185. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.4.22. (Web of Science)
  2. Padalka, A.M., Gribincea, A., Lesik, I.M., Semenda, O.V., & Barabash, O.O. (2021). Consumer protection when purchasing goods on the Internet. Journal of the National Academy of Legal Sciences of Ukraine, 28(2), P.189-197. DOI: 10.37635/jnalsu.28(2).2021.189-197 (Scopus)
  3. Semenda, O., Hurzhyi, N., Turchak, I., Hatska, L., Buryk, Z. (2021). Market of organic products in the EU: an assessment of manufacturing segments and consumers. Ad Alta. Journal of Interdisciplinary Research. Р.47-52. DOI: https://doi.org/10.33543/11022. (Web of Science)
  4. Penkova, O., Lementovska, V., Sokovnina, D., Korman, I., & Semenda, O. (2021). Developing a marketing strategy to improve the market activities of agricultural and processing enterprises, using the policy of “Goodvalley” as an example. Scientific Horizons, 24(11), 92-100. DOI: 10.48077/scihor.24(11).2021.92-100 (Scopus)
  5. Євсейцева, O., Люльчак, З., Семенда, O., Ярвіс, М., & Пономаренко, I. (2022). Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування товарів та послуг у соціальних мережах. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики, 1(42), 361–370. https://doi.org/10.18371/fcaptp.1.42.2022.3723 (Web of Science/ Scopus)
  6. Semenda, O., Shevchenko, V., Purhani, S., Kharit, O., & Krasnostanova, N. (2023). Adaptation of Logistics Companies to Functioning under the Restrictions Imposed by Military Operations. WSEAS Transactions on Environment and Development, vol. 19, P.558-570. DOI: 10.37394/232015.2023.19.54 (Scopus)
  7. Semenda, O., Sokolova, Y., Korovina, O., Bratko, O., & Polishchuk, I. (2024). Using Social Media Analysis to Improve E-commerce Marketing Strategies. International Review of Management and Marketing, 14(4), 61–71. https://doi.org/10.32479/irmm.16196 (Scopus)

 

Підручник:

  1. Маркетинг в підприємницькій діяльності та управління продажем логістичних послуг: підручник. C.Л.Литвиненко, О.С.Трегубов, В.С.Войцеховський, О.В.Семенда, Ю.М.Попова, Т.В.Кайдакова. К.: Видавничий дім «Кондор, 2021. 280 с.

 

Матеріали науково-практичних конференцій:

  1. Семенда Д.К., Семенда О.В. Інтернет-торгівля як елемент сучасної електронної комерції в Україні. The I International Science Conference on Multidisciplinary Research, January 19–21, 2021, Berlin, Germany. 1102p. 430-433рр. DOI: 10.46299/ISG.2021.I.I
  2. Семенда Д.К., Семенда О.В. Проблеми захисту прав споживачів при здійсненні електронної комерції в Україні. The 5 th International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (January 27-29, 2021) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2021. 1300p. 1032-1038р. URL: https://sci-conf.com.ua/v-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-world-science-problems-prospects-and-innovations-27-29-yanvarya-2021-goda-toronto-kanada-arhiv/
  3. Семенда О.В. Основні аспекти екологічного маркетингу в Україні. Débats scientifiques et orientations prospectives du développement scientifique: collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la I conférence scientifique et pratique internationale (Vol. 1), Paris, 5 février 2021. Vinnytsia-Paris: Plateforme scientifique européenne & La Fedeltà, 2021. С.115-118. DOI: 10.36074/logos-05.02.2021.v1.38
  4. Семенда О.В. Зміни в поведінці споживачів під час коронавірусної кризи. Scientific Collection «InterConf», (42): with the Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference «Theory and Practice of Science: Key Aspects» (February 19-20, 2021). Rome, Italy: Dana, 2021. 1127p. р.157-162. DOI 10.51582/interconf.19-20.02.2021.013 (Index Copernicus)
  5. Семенда О.В., Подолинний Д.С. Вплив поведінки споживачів на маркетингову діяльність продовольчих ринків. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції. 24 травня 2021р. Умань: Видавець «Сочінський М. М.», 2021. 148 с. С.47-50
  6. Семенда О.В. Особливості понять електронної комерції та електронного маркетингу. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції до 100-річчя Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. м. Черкаси, 27 травня 2021 року. Черкаси: Видавець Чабаненко Ю.А., 2021. 344 с. с.294-296
  7. Семенда О.В. Розрахунок вартості залучення клієнтів через соціальні мережі. Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2021р. Умань: УНУС, 2021. 321с. С.250-252
  8. Семенда О.В. Маркетингова стратегія підприємства на основі аналізу поведінки споживачів. Scientific Collection «InterConf», (95): with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Goals and Purposes in XXI Century» (January 19-20, 2022). Seattle, USA: ProQuest LLC, 2022. 915p. Р.114-119. DOI 10.51582/interconf.19-20.01.2022.010
  9. Семенда О.В. Аналіз внутрішнього середовища рітейлу України під час воєнного стану. Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives: Collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the III International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 1), May 6, 2022. Vilnius, Republic of Lithuania: European Scientific Platform. С.26-28. DOI: https://doi.org/10.36074/scientia-06.05.2022
  10. Семенда О.В. Мобільна комерція: основні аспекти. Scientific Collection «InterConf», (108): with the Proceedings of the 5 th International Scientific and Practical Conference «Experimental and Theoretical Research in Modern Science» (May 16-18, 2022). Kishinev, Moldova: Giperion Editura, 2022. 303 p. Р.30-34. Available at: https://interconf.top/documents/2022.05.16-18.pdf
  11. Семенда О.В. Поведінка споживачів в digital-середовищі. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 26 травня 2022 р. Умань: 2022. 221с. С.67-69
  12. Семенда О.В. Оцінка лояльності споживачів. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення», 6-7 червня 2022р. Уманський НУС. Умань. 176 с. С.126-128
  13. Семенда О.В. Маркетингові стратегії задоволення потреб споживачів в логістиці. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2022р. Умань: УНУС, 2022. 185с. С.149-152
  14. Семенда О.В. Оцінка діяльності складу на основі збалансованої системи показників в логістиці. Матеріали XIV Всеукраїнської наукової конференції за міжнародною участю «Актуальні питання сучасної економіки», 15 листопада 2022 року. Умань: УНУС, 2022.
  15. Semenda O., Korman I. PECULIARITIES OF MARKETING APPLICATIONS IN UKRAINIAN AGRICULTURE. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices: Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference (April 28-29, 2023) / Gen. Edit. Olha Prokopenko, Tallinn: Teadmus OÜ, 2023, 210 p. Р.140-142.
  16. Семенда О.В., Корман І.І. Роль digital-маркетингу для розвитку підприємництва. Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс]: Зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конференції. К.: КНЕУ, 2023. 478с. С.305-309
  17. Семенда О.В. Вплив цифрового маркетингу на поведінку споживачів. Theoretical and empirical scientific research: concept and trends: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the V International Scientific and Practical Conference, Oxford, June 23, 2023. P.39-41. DOI 10.36074/logos-23.06.2023.09
  18. Семенда Д.К., Семенда О.В. Можливості підтримки якості та конкурентоспроможності в агропромисловому комплексі. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХVІІI Міжнародної науково-практичної конференції. 25 травня 2023 р. Умань: 2023. 116с. С.107-108
  19. Бортник Т.І., Семенда О.В. Цільовий маркетинг для залучення й утримання клієнтів. Modernization of science and its influence on global processes: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, November 3, 2023. Bern, Swiss Confederation: International Center of Scientific Research. DOI 10.36074/scientia-03.11.2023 С.24-25

20.   Семенда О.В. Трансформація маркетингу в умовах цифровізації: теоретичні та практичні аспекти. Трансформації особистості, суспільства та ринку праці: виклики майбутнього та вплив на освіту: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (20-22 вересня 2023 року, Україна, м. Харків). Харків: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2023. 560 с. С.168-169

  1. Семенда Д.К., Семенда О.В. Роль маркетингу в підприємницькій діяльності. Актуальні питання сучасної економіки: матеріали ХV Всеукраїнської наукової конференції за міжнародною участю, 15 листопада 2023 р. Умань: УНУС. 2023. 320с. С.192-194
  2. Семенда О.В., Поліщук А.Д. Вибір логістичного посередника в ланцюгах поставок. Актуальні питання сучасної економіки: матеріали ХV Всеукраїнської наукової конференції за міжнародною участю, 15 листопада 2023 р. Умань: УНУС. 2023. 320с. С.195-197
  3. Семенда О.В. Вплив стратегій цифрового маркетингу на прибуток та лояльність споживачів: аналіз та перспективи. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнародна науково-практична конференція, 23-24 лютого 2024 р.: [тези доп.]. Рівне: О. Зень, 2024. 287с. С.217-220
  4. Семенда О.В. Роль маркетингу в бізнесі в умовах інноваційної цифрової економіки. Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2024. 423с. С.390-393.
  5. Семенда О.В. Цифровий маркетинг: можливості та виклики для розвитку підприємництва. Підприємництво та торгівля: сучасний стан і перспективи розвитку: Матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф. (16 трав. 2024 р.) / відп. ред. О.М. Полінкевич, І.В. Кривов’язюк, М.В. Войчук. Електрон. дані. Луцьк: Вежа Друк, 2024. 152 с. С.114-118
  6. Семенда Д.К., Семенда О.В. Підприємництво у воєнний час: виклики та можливості адаптації. Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин, матеріали ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції. Умань. 2024. 235c. С.200-202.
  7. Семенда О.В. Інтегрована стратегія лояльності та ціноутворення як засіб формування споживчої цінності. Економіка, обік, фінанси та маркетинг: аналіз тенденцій та перспектив розвитку: Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Черкаси. 2024. 239с. С.179-182
  8. Семенда О.В. Когнітивні принципи впливу на поведінку споживачів в електронній комерції. Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики» (25 жовтня 2024 року), м. Умань. 307с. С.113-115
  9. Семенда Д.К., Семенда О.В. Адаптація транспортно-логістичної галузі України в умовах війни: виклики та перспективи. XVI Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні питання сучасної економіки», 14 листопада 2024 року. м. Умань. 307с. С.179-180

 

Методичні вказівки:

Комерційна діяльність: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної та заочної форми навчання [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2021. 70 с. (3,0 д.а)

Комерційна діяльність: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної та заочної форми навчання [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2021. 5 с. (0,6 д.а)

Основи наукових досліджень та академічна доброчесність: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2021. 11 с. (0,4 д.а.)

Основи наукових досліджень та академічна доброчесність: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2021. 48 с. (2,3 д.а.)

Поведінка споживачів: методичні вказівки до виконання курсової роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2021. 23 с.(0,8 д.а.)

Поведінка споживачів: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2021. 50 с. (2,7 д.а.)

Поведінка споживачів: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2021. 10 с. (0,4 д.а.)

Методичні вказівки до проходження навчальної практики «Вступ до фаху» здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» [уклад.: О.Г.Пенькова, Ю.А.Цимбалюк, О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2021. 17 с. (0,7 д.а)

Методичні вказівки до проходження навчальної практики здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» [уклад.: О.В.Семенда] Умань: УНУС. 2021. 76 с. (3,2 д.а.)

Цифровий маркетинг: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг» [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2022. 21 с. (1,0 д.а.)

Цифровий маркетинг: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг» [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2022. 13 с. (0,6 д.а.)

Логістика: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної та заочної форми навчання [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2022. 121 с. (4,6 д.а)

Логістика: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної форми навчання [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2022. 59 с. (2,5 д.а)

Логістика: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» заочної форми навчання [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2022. 60 с. (2,5 д.а)

Маркетинг в соціальних мережах: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2022. 54 с. (2,3 д.а.)

Маркетинг в соціальних мережах: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2022. 11с. (0,4 д.а.)

Стандартизація і сертифікація продукції та послуг: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2023. 29 с. (1,2 д.а)

Стандартизація і сертифікація продукції та послуг: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг» [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2023. 31с. (1,3 д.а.)

Логістичний менеджмент: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2023. 81 с. (3,03 д.а)

Логістичний менеджмент: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2023. 39 с. (2,05 д.а.)

Основи комерційної діяльності: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2023. 70 с. (2,3 д.а.)

Основи комерційної діяльності: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2023. 15с. (0,6 д.а.)

Логістика і комунікації в захисті рослин: методичні вказівки для підготовки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня) вищої освіти спеціальності 202 Захист і карантин рослин освітньої програми Захист і карантин рослин денної та заочної форми навчання. [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2024. 84с.

Логістика і комунікації в захисті рослин: методичні вказівки для виконання самостійної роботи здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 202 Захист і карантин рослин освітньої програми Захист і карантин рослин денної та заочної форми навчання. [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2024. 62с.

Основи наукових досліджень та академічна доброчесність: методичні вказівки до виконання практичних занять здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2024. 49 с. (2,4 д.а.)

Основи наукових досліджень та академічна доброчесність: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2024. 10 с. (0,5 д.а.)

Поведінка споживачів: методичні вказівки до виконання курсової роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2024. 20 с. (0,7 д.а.)

Поведінка споживачів: методичні вказівки для підготовки до практичних занять здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» перший (бакалаврський) рівень. Умань: УНУС, 2024. 54 с. (2,9 д.а)

Поведінка споживачів: методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Маркетинг». [уклад.: О.В.Семенда]. Умань: УНУС. 2024. 11 с. (0,5 д.а)

 

Авторські свідоцтва:

  1. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №99138 від 17.08.2020. Стаття «Сучасний стан та шляхи підвищення економічної ефективності виробництва зерна кукурудзи /Д.К.Семенда, О.Вс.Семенда, О.В.Семенда// Агросвіт. №3. 2020. С.40-49.»
  2. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №99139 від 17.08.2020. Стаття «Сучасний стан та тенденції розвитку ринку технічних культур в Україні / Д.К.Семенда, О.Вс.Семенда, О.В.Семенда// Агросвіт. №6. 2019. С.65-74 .»
  3. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №99141 від 17.08.2020. Стаття «Prospects for the market turnover of agricultural land in Ukraine / Mykola Koroteyev, Iryna Korman, Olena Manziy, Olha Semenda, Olena Semenda// Problems and Perspectives in Management. Volume 15. Issue 2. 2017. pp.344-354.»
  4. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №99142 від 17.08.2020. Стаття «Еколого-економічні напрями підвищення родючості та охорони якості ґрунтів в сільськогосподарських підприємствах /Д.К.Семенда, О.В.Семенда// Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. Умань: УНУС, 2016. Вип. 88. Ч.2: Економічні науки. 344с. С. 99-108.»
  5. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №99143 від 17.08.2020. Стаття «Вплив податкових нововведень на розвиток аграрного сектору економіки України /Д.К.Семенда О.Вс.Семенда, О.В. Семенда// Актуальні проблеми економіки. 2017. №3. С.80-89.»
  6. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №118670 від 02.05.2023. Стаття «Семенда О.В., Корман І.І. Інструменти лідогенерації в цифровому маркетингу для формування попиту споживачів. Ефективна економіка. 2023. №2. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.2.22»
  7. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №119823 від 16.06.2023. Стаття «Семенда, О.В. (2023). Описове дослідження в маркетингу як основа наукових досліджень. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (8). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-8-04-01»
  8. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №119824 від 16.06.2023. Стаття «Семенда Д.К., Корман І.І., Семенда О.В. Оцінка кон'юнктури та споживчих переваг на ринку сиру України. Агросвіт. 2022. № 3. С. 77–88. DOI: 10.32702/2306-6792.2022.3.77»
  9. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №122303 від 25.12.2023р. Стаття «Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку України»
  10. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №122304 від 25.12.2023р. Стаття «Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів України»
  11. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №122354 від 26.12.2023р. Стаття «Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна в умовах війни»

 

 Відповідність ліцензійним вимогам

Профіль в GoogleАкадемія

Профіль в ORCID