+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 18 квітня 2024

НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ «РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»

У сучасному динамічному діловому ландшафті, де підприємництво процвітає як життєво важливий двигун економічного прогресу, передумовою досягнення успіху на ринку є маркетинг. Учасники науково-практичного семінару, що відбувся 17 квітня 2024 року, акцентували увагу на їх тісному взаємозв’язку. Захід став майданчиком для конструктивного діалогу. НПП, здобувачі та представники бізнесу, мали нагоду одержати нові знання в результаті обміну ідеями та практичними кейсами організації маркетингової діяльності.

В своєму вступному слові завідувачка кафедри маркетингу д.е.н., професор Оксана ПЕНЬКОВА наголосила на важливості безперервного розвитку маркетингових компетенцій для забезпечення конкурентоспроможності бізнесу.

Запрошеними спікерами заходу стали Євген МОРГУН та Марк ЮЛІ-АНТОЛА. Пан Євген – успішний підприємець та власник інтернет-магазину «Black street» (https://black-street.com.ua/ua/), у своїй доповіді на тему «Цифровізація маркетингової політики просування» поділився практичним досвідом використання діджитал-інструментів для ефективного просування продукції. Зокрема, він розповів про специфіку SMM, контент-маркетингу, таргетованої реклами та веб-аналітики.

Цікавим був виступ фермера Марка ЮЛІ-АНТОЛА з Фінляндії. Його ферма, розташована в районі Вехма неподалік м. Турко, займається вирощуванням зернових, плодів, ягід, овочів, а також свинарством та лісовим господарством. Загальна площа орної землі складає 120 га, а лісу – 71 га. Марко поділився своїм досвідом застосування маркетингових стратегій у сільському господарстві та важливістю використання різних каналів просування для збуту продукції.

Завершальним дискусійним питанням було обговорення ролі штучного інтелекту в маркетингу. Зокрема, йшлося про можливості використання ШІ для аналізу даних, сегментації ринку, персоналізації пропозицій та автоматизації маркетингових процесів. Учасники визначали як переваги, так і виклики застосування AI-технологій у сферах автоматизації маркетингових процесів, персоналізації комунікацій, прогнозної аналітики та інших напрямках. Приділили також увагу етичним аспектам використання ШІ в маркетингу.

Завдяки таким заходам із залученням зовнішніх стейкхолдерів-практиків учасники освітнього процесу мають можливість актуалізувати власні знання щодо впровадження інноваційних маркетингових підходів та визначити перспективні напрями подальших наукових досліджень.

Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Останні новини

Секційне засідання кафедри маркетингу  студентської наукової конференції, приуроченої 160-річчю від дня народження видатного науковця у галузі біологічних наук, професора Й.К. Пачоського Читати повністю

Секційне засідання кафедри маркетингу студентської наукової конференції, приуроченої 160-річчю від дня народження видатного науковця у галузі біологічних наук, професора Й.К. Пачоського

Читати повністю

Всі новини