+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 20 березеня 2024

Практичне заняття з дисципліни «Маркетингові дослідження» на підприємстві

В рамках реалізації освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності  075 «Маркетинг» було проведено практичне заняття з дисципліни «Маркетингові дослідження» на тему  «Структура і процес маркетингових досліджень» доцентом кафедри маркетингу Іриною КОРМАН та стейкхолдером – керівником компанії «ФростКлімат» Романом ГУРОЧКІНИМ.

Заняття відбулося в салоні компанії Віконда, де студенти мали змогу ознайомитися з особливістю роботи підприємства, що надає будівельно-монтажні послуги. Роман ГУРОЧКІН розповів студентам про організацію процесу маркетингових досліджень на підприємстві, показав програмне забезпечення, що використовується для обробки результатів опитування споживачів, поділився досвідом проведення маркетингових досліджень щодо переваг споживачів у виборі окремих продуктів у різних товарних лінійках підприємства. Також Роман відповів на питання студентів, щодо особливості роботи підприємства в умовах війни, зміну ринків збуту продукції та послуг, перспектив виходу підприємства на міжнародні ринки.

Дякуємо Роману ГУРОЧКІНУ за приділений час та безцінний практичний досвід, яким він поділилася зі здобувачами!

Ірина КОРМАН, к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Останні новини

Секційне засідання кафедри маркетингу  студентської наукової конференції, приуроченої 160-річчю від дня народження видатного науковця у галузі біологічних наук, професора Й.К. Пачоського Читати повністю

Секційне засідання кафедри маркетингу студентської наукової конференції, приуроченої 160-річчю від дня народження видатного науковця у галузі біологічних наук, професора Й.К. Пачоського

Читати повністю

Всі новини