+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 30 січня 2025

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ

28 січня 2025 року кафедра маркетингу Уманського національного університету садівництва провела зустріч, присвячену обговоренню проєкту освітньої програми «Маркетинг» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Основною метою заходу було врахування думок стейкхолдерів-здобувачів вищої освіти щодо актуальності та відповідності програми сучасним викликам ринку праці та очікуванням студентів. В обговоренні взяли участь викладачі кафедри маркетингу, здобувачі вищої освіти спеціальності Маркетинг, представники студентського самоврядування: голова студентського самоврядування університету – Олександра КУРМАЗ, голова студентського самоврядування факультету – Яна СІНЧУК, заступники голови студентського самоврядування факультету – Вадим ПАВЛЕНКО і Софія ЧМИХАЛ.

Під час зустрічі були обговорені ключові питання, що стосуються змісту навчальних дисциплін, практичної підготовки, формування фахових компетентностей і вдосконалення освітніх компонентів.

Гаранти освітніх програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (Оксана ПЕНЬКОВА) та другого (магістерського) рівня вищої освіти (Валентина ЛЕМЕНТОВСЬКА) презентували проєкти освітньо - професійних програм на 2025/26 н.р. й пропозиції, що надійшли до них від роботодавців і представників академічної спільноти.

Доцент кафедри маркетинг Ольга МАКУШОК презентувала результати дослідження сучасних тенденцій розвитку ринку праці й особливості попиту на фахівців-маркетологів, а також вимоги роботодавців до їх компетеньностей.

Доцент кафедри маркетинг Ольга СЕМЕНДА представила для ознайомлення результати моніторингу оцінювання здобувачами-маркетологами першого (бакалаврського) рівня освіти якості освітнього процесу в Уманському НУС.

Учасники підкреслили важливість орієнтації на новітні тенденції в галузі маркетингу, зокрема діджиталізації та розвитку навичок стратегічного планування.

Голова студентського самоврядування університету Олександра КУРМАЗ наголосила на необхідності посилення практичної складової освітньої програми через розширення кількості інтеграційних дисциплін, співпрацю з компаніями, реальні кейсові завдання та стажування.

Обговорювалися варіанти впровадження вибіркових дисциплін, що відповідають індивідуальним освітнім траєкторіям здобувачів.

Під час зустрічі здобувачі освіти мали можливість висловити свої пропозиції щодо змін та вдосконалення програми. Зокрема, учасники запропонували включити більше інтерактивних методів навчання, таких як бізнес-симуляції, тренінги та воркшопи з експертами галузі.

Всі пропозиції були ретельно зафіксовані членами кафедри маркетингу. Кафедра прагне забезпечити високу якість підготовки фахівців, яка відповідатиме не лише сучасним стандартам освіти, а й реальним запитам роботодавців.

Дякуємо здобувачам освіти за активну участь та конструктивні ідеї! Спільна робота над удосконаленням освітньої програми є запорукою успішного професійного розвитку наших студентів.

 

Ірина КОРМАН, к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Останні новини

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИЧитати повністю

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Читати повністю

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) ТА ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-РОБОТОДАВЦЯМИЧитати повністю

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) ТА ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-РОБОТОДАВЦЯМИ

Читати повністю

Всі новини