+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 14 листопада 2024

УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ НАУКОВІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ»

14 листопада 2024 року на базі факультету економіки і підприємництва Уманського національного університету садівництва відбулася XVI Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні питання сучасної економіки». Захід зібрав представників наукової спільноти, викладачів і студентів, щоб обговорити сучасні економічні виклики та перспективи розвитку в умовах швидкоплинних змін.

Конференція розпочалася з вітального слова декана факультету економіки і підприємництва, к.е.н., доцента Юрія ЦИМБАЛЮКА, який наголосив на важливості наукового діалогу.

Кафедра маркетингу УНУС була гідно представлена як викладачами, так і здобувачами, які виступили з актуальними доповідями, що відображають сучасні тенденції розвитку маркетингу в різних галузях. Серед основних доповідачів кафедри маркетингу варто відзначити Богдана ЧУПРУНА, здобувача освіти 11 м-ма групи, який виступив із доповіддю на тему «Маркетингова товарна політика підприємства сфери бухгалтерських послуг», науковий керівник - к.е.н., доцент Ольга МАКУШОК. Богдан представив своє бачення стратегії просування товарної політики для підприємств, що працюють у сфері бухгалтерських послуг, висвітливши питання брендингу та підходів до формування конкурентної переваги.

Загалом доповідачі демонстрували ґрунтовний підхід до досліджень та пропонували ефективні рішення для сучасного бізнесу, що викликало жваве обговорення серед учасників. Участь у конференції стала важливим етапом для здобувачів та викладачів спеціальності «Маркетинг», що надало їм можливість розширити професійні знання та обговорити наукові здобутки.

Щиро вдячні організаторам за високий рівень проведення заходу та підтримку наукових ініціатив!

 

Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Останні новини

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) ТА ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-РОБОТОДАВЦЯМИЧитати повністю

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) ТА ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-РОБОТОДАВЦЯМИ

Читати повністю

Всі новини