Бінарна лекція з дисципліни «Маркетинг» за участі стейкхолдера-практика
24 вересня 2024 р. для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг завідувачем кафедри маркетингу Оксаною Пеньковою в межах навчальної дисципліни «Маркетинг» було проведено бінарну гостьову лекцію для студентів 31-ма, 21б-ма та 21к-ма груп на тему «Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики». Теоретичні положення теми доповнював реальними кейсами з практики маркетолог ТОВ «Ваша бухгалтерія» Богдан Чупурун. Співлектор англійською мовою висвітлив значення товарної політики для збереження конкурентоспроможності компанії на ринку, поділився досвідом планування та управління товарним асортиментом на прикладі підприємства сфери послуг, наголосив на сучасних вимогах роботодавців до професійних компетентностей маркетологів.
Високий рівень зацікавленості студентів до матеріалів лекції підтвердився їх численними питаннями наприкінці заняття.
Дякуємо Богдану Чупуруну за представлення цікавого матеріалу та отримання корисного досвіду для студентів!
Оксана ПЕНЬКОВА, д.е.н., завідувач кафедри маркетингу