Секційне засідання кафедри маркетингу студентської наукової конференції, приуроченої 160-річчю від дня народження видатного науковця у галузі біологічних наук, професора Й.К. Пачоського
25 квітня 2024 року відбулося секційне засідання кафедри маркетингу в рамках студентської наукової конференції, присвяченої 160-річчю від дня народження видатного біолога, професора Й.К. Пачоського.
Під керівництвом завідувачки кафедри, професорки Оксани Пенькової, здобувачі спеціальності «Маркетинг» представили результати своїх наукових досліджень з актуальних тем:
СТОРІТЕЛІНГ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА СУЧАСНИХ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ФІРМИ Доповідач - Марченко Б.М., 21-ма група Науковий керівник – к.е.н., доцент Бортник Т.І. |
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СПОРТІ Доповідач - Левченко М.А, 21мб-ма група Науковий керівник – к.е.н., доцент Лементовська В.А. |
ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ Доповідач - Родіна А. О., 11к-ма група Науковий керівник – к.е.н., доцент Макушок О.В. |
Вплив соціальних медіа на споживчу поведінку Доповідач - Дерлеменко М.О., 12к-ма група Науковий керівник – к.е.н., доцент Корман І.І. |
КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ: ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ТА УТРИМАННЯ СПОЖИВАЧІВ В ЕПОХУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ Доповідач - Худєєв А.В., 21к-ма Науковий керівник - к.е.н., доцент Семенда О.В. |
ТРАНСФОРМАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ ФІРМ ПІД ВПЛИВОМ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ В УКРАЇНІ Доповідач – Бойко Я.М., 11м-ма Науковий керівник - к.е.н., доцент Харенко А.О. |
СУЧАСНІ СВІТОВІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ Доповідач - Ямковенко І.Р., 11м-ма група Науковий керівник – д.е.н., професор Пенькова О.Г. |
Захід пройшов у творчій та дружній атмосфері, здобувачі продемонстрували глибокі знання та критичне мислення у своїх дослідженнях. Секційне засідання супроводжувалося жвавими дискусіями і обміном думок між учасниками, стало нагодою поділитися своїми ідеями, поглибити знання та отримати цінні поради у сфері маркетингу. Доповіді отримали позитивну оцінку від науково-педагогічних працівників кафедри та були рекомендовані до друку в збірнику тез студентської наукової конференції.
Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу