+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 26 квітня 2024

Секційне засідання кафедри маркетингу студентської наукової конференції, приуроченої 160-річчю від дня народження видатного науковця у галузі біологічних наук, професора Й.К. Пачоського

25 квітня 2024 року відбулося секційне засідання кафедри маркетингу в рамках студентської наукової конференції, присвяченої 160-річчю від дня народження видатного біолога, професора Й.К. Пачоського.

Під керівництвом завідувачки кафедри, професорки Оксани Пенькової, здобувачі спеціальності «Маркетинг» представили результати своїх наукових досліджень з актуальних тем:

СТОРІТЕЛІНГ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА СУЧАСНИХ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ФІРМИ

Доповідач - Марченко Б.М., 21-ма група

Науковий керівник – к.е.н., доцент Бортник Т.І.

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СПОРТІ

Доповідач - Левченко М.А, 21мб-ма група

Науковий керівник – к.е.н., доцент Лементовська В.А.

ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Доповідач - Родіна А. О., 11к-ма група

Науковий керівник – к.е.н., доцент Макушок О.В.

Вплив соціальних медіа на споживчу поведінку

Доповідач - Дерлеменко М.О., 12к-ма група

Науковий керівник – к.е.н., доцент Корман І.І.

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ: ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ТА УТРИМАННЯ СПОЖИВАЧІВ В ЕПОХУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Доповідач - Худєєв А.В., 21к-ма

Науковий керівник - к.е.н., доцент Семенда О.В.

ТРАНСФОРМАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ ФІРМ ПІД ВПЛИВОМ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ В УКРАЇНІ

Доповідач – Бойко Я.М., 11м-ма

Науковий керівник - к.е.н., доцент Харенко А.О.

СУЧАСНІ СВІТОВІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ

Доповідач - Ямковенко І.Р., 11м-ма група

Науковий керівник – д.е.н., професор Пенькова О.Г.

 Захід пройшов у творчій та дружній атмосфері, здобувачі продемонстрували глибокі знання та критичне мислення у своїх дослідженнях. Секційне засідання супроводжувалося жвавими дискусіями і обміном думок між учасниками, стало нагодою поділитися своїми ідеями, поглибити знання та отримати цінні поради у сфері маркетингу. Доповіді отримали позитивну оцінку від науково-педагогічних працівників кафедри та були рекомендовані до друку в збірнику тез студентської наукової конференції.

Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Останні новини

ОНЛАЙН-ВЕБІНАР: «ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ ТА ВЗАЄМОДІЯ СТУДЕНТІВ З УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ»Читати повністю

ОНЛАЙН-ВЕБІНАР: «ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ ТА ВЗАЄМОДІЯ СТУДЕНТІВ З УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ»

Читати повністю

Всі новини