ВІТАЄМО ВИПУСКНИКА-МАРКЕТОЛОГА ВЯЧЕСЛАВА ВІКНЯНСЬКОГО З ОТРИМАННЯМ ПРИЗОВОГО МІСЦЯ НА II МІЖНАРОДНОМУ КОНКУРСІ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ З МАРКЕТИНГУ, РЕКЛАМИ, DIGITAL-КОМУНІКАЦІЙ ТА УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

13 червня 2025 року на базі Хмельницького національного університету відбувся ІІ тур II Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами. Цей масштабний захід об’єднав молодих науковців із 36 закладів вищої освіти з України, Польщі та Молдови.
Усього на конкурс було подано 147 кваліфікаційних робіт, з яких 104 — за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Конкурс став не лише платформою для обміну досвідом між студентами та науковцями, але й важливим кроком у популяризації сучасних підходів до маркетингової освіти та досліджень.
Приємно відзначити, що серед переможців конкурсу — здобувач спеціальності "Маркетинг" Уманського національного університету В’ячеслав Вікнянський. Його кваліфікаційна робота, виконана під керівництвом доцента кафедри, к.е.н., декана факультету економіки і підприємництва Юрія Цимбалюка, була відзначена дипломом ІІІ ступеня.
Щиро вітаємо В’ячеслава та його наукового керівника з високою відзнакою! Бажаємо нових професійних досягнень, натхнення й плідної наукової діяльності!
Ірина КОРМАН, к.е.н., доцент кафедри маркетингу