ЕФЕКТ СИНЕРГІЇ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ
Під час реалізації освітнього процесу для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності Маркетинг продовжується практика залучення до співпраці представників виробництва та інших стейкхолдерів. Так, 17 жовтня 2024 року відбулося практичне заняття для студентів 41-ма та 22 к-ма груп з дисципліни «Маркетингові комунікації» на тему «Персональний продаж товарів і послуг» (викладач Андрій ХАРЕНКО). В якості співдоповідача виступив регіональний торгівельний представник (Вінницька, Кіровоградська та Черкаська області) міжнародної компанії Nufarm (https://nufarm.com/ua) Олександр ТЕРЕЩУК. Основний бізнес фірми – розробка, реєстрація, виробництво та продаж гербіцидів, фунгіцидів, інсектицидів, морфорегуляторів, протруйників.
Стейкхолдер коротко презентував здобувачам фірму, яку представляє (історія, сфера бізнесу, масштаб діяльності, кадрова політика), розповів про покладені на нього функціональні обов’язки, детально зупинився, виходячи із власного досвіду, на практичних аспектах пошуку нових клієнтів та утриманні діючих, презентації продуктів, виявленні потреб клієнтів, супроводі угод та інших аспектах. Особливо наголошувалася увага на вмінні правильно побудувати комунікацію із партнерами, виходячи з їх особистісних характеристик, менталітету, темпераменту, оціночних суджень і т.д. Одержана інформація викликала інтерес у присутніх, що проявилося у великій кількості запитань.
В подальшому доцент Андрій ХАРЕНКО запропонував здобувачам для розгляду декілька ситуацій практичного характеру, де останні повинні були представити алгоритм їх вирішення та обґрунтувати його на основі одержаних раніше теоретичних знань і практичного досвіду.
Колектив кафедри маркетингу висловлює подякує Олександру ТЕРЕЩУКУ за приділений час, надану актуальну, змістовну та цікаву інформацію. Бажає йому подальших професійних успіхів, а компанії Nufarm – подальшого процвітання та досягнення намічених цілей.
Андрій ХАРЕНКО, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу