НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА - КРОК ДО УСПІХУ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ
У сучасному світі маркетинг змінюється надзвичайно швидко: з'являються нові тренди, технології, платформи для просування бізнесу та інструменти аналітики. Щоб бути успішним фахівцем у цій галузі, недостатньо лише опанувати академічну програму – важливо постійно навчатися, розвивати навички та адаптуватися до нових умов. Саме тому неформальна освіта є важливим доповненням для професійного становлення майбутніх маркетологів.
Після попередніх консультації з викладачами фахових освітніх компонентів успішно закінчили курси та здобули сертифікати про їх завершення: Вікторія Галайко (21-ма) – «Цифрові медіа та основи маркетингу», Поліна ЗЛИДЕННА (31-ма) – «Цифровий маркетинг», Єлизавета КОЧЕРГІН (22к-ма) та Артур ДРЕМЛЮК (41-ма) – «SMM: фундамент».
Відповідно до «Положення про порядок визнання в Уманському національному університеті садівництва результатів навчання, отриманих у неформальній та/або інформальній освіти» зазначені здобувачі вищої освіти звернулися із заявою до завідувача кафедри щодо перезарахування частини тем, які вони опанували на курсах, за відповідними освітніми компонентами. На підставі аналізу викладачами цих компетентностей, набутих здобувачами, буде прийнято рішення щодо обсягу такого перезарахування.
Кафедра маркетингу Уманського національного університету садівництва закликає студентів активно використовувати можливості неформальної освіти та розширювати свій професійний кругозір!
Ірина КОРМАН, к.е.н., доцент кафедри маркетингу