Вітаємо студента-переможця Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу Павла ДОЛЖЕНКА!
Студент 41 – ма групи Павло Долженко посів ІІІ місце у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу, що проходив 25 - 26 квітня 2024 року на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку. Партнерами даного Конкурсу стали Сілезька академія (Котовице, Польща), Академія управління і адміністрування в Ополе (Ополе, Польща), Карагандинський державний університет ім. Є.А. Букетова (Казахстан).
Наукова робота Павла Долженка на тему «Формування та реалізація конкурентних переваг ТМ «РУДЬ» на ринку морозива», виконана під керівництвом д.е.н., професора Оксани Пенькової, конкурувала зі 120 роботами, поданими студентами від 40 найпотужніших університетів України та ЄС. За результатами публічної презентації Павлом результатів дослідження журі конкурсу прийняло рішення відзначити його дипломом ІІІ ступеня.
Ця перемога свідчить про високий рівень знань та дослідницькі здібності Павла, його здатність проводити дослідження світового рівня, а участь у наукових конкурсах такого рівня дає можливість не тільки ознайомитися з думками й дослідженнями представників інших ЗВО, але й здобути цінні знання щодо реальної роботи у сфері маркетингу.
Бажаємо Павлу, щоб ця перемога стала одним з багатьох подальших кроків у його науковій кар'єрі!