+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 09 жовтня 2024

ЗАСІДАННЯ НАУКОВОГО ГУРТКА «МАРКЕТОЛОГ І СЬОГОДЕННЯ»: ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

9 жовтня відбулося організаційне засідання наукового гуртка «Маркетолог і сьогодення» кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва. Під час заходу було обговорено важливі питання, які визначають подальший розвиток  наукової діяльності студентів-маркетологів у першому семестрі 2024-2025 навчального року.

На початку зустрічі завідувачка кафедри Оксана ПЕНЬКОВА презентувала плани та завдання для здобувачів, акцентуючи увагу на важливості участі у наукових дискусіях і дослідженнях, під час яких студенти закріплюють набуті знання, закликала студентів активно долучатися до наукової роботи. Серед ключових завдань – написання наукових робіт, участь у семінарах та конференціях,  розробка проектів з маркетингових досліджень.

Другим пунктом порядку денного стало обрання нового старости гуртка. Студенти одноголосно підтримали кандидатуру студентки другого курсу Вікторії ГАЛАЙКО, яка вже проявила себе як ініціативний та відповідальний лідер. Вікторія відзначила, що планує посилити співпрацю між студентами та викладачами для покращення наукової діяльності гуртка.

Завершальним етапом засідання було обговорення участі студентів у щорічній науково-практичній конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики». Ольга СЕМЕНДА наголосила на важливості підготовки якісних тез доповідей, які відображатимуть актуальні питання маркетингу в Україні. Це дає студентам унікальну можливість заявити про свої дослідження на високому науковому рівні та зробити внесок у розвиток маркетингу в країні.

Загалом, засідання заклало чіткі орієнтири для наукової діяльності студентів на поточний семестр 2024-2025 навчального року.

 

Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Останні новини

Всі новини