Практичне заняття з дисципліни «Маркетинг в аграрній сфері» зі стейкхолдером
Невід’ємною складовою сучасного якісного освітнього процесу є залучення до проведення навчальних занять представників бізнесу та інших категорій стейкхолдерів. В рамках реалізації даної практики 24.04.2024 року в межах дисципліни «Маркетинг в аграрній сфері» було проведено практичне заняття для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» за темою «Управління маркетингом та його організація в сільському господарстві. Кооперація в діяльності аграрних товаровиробників». До заняття у дистанційному форматі за допомогою платформи Zoom долучився стейкхолдер-практик фермер Марко Юлі-Антола. Марко веде бізнес у південно-західній частині Фінляндії (район Вехма) неподалік м. Турко, що пов'язаний із вирощуванням та реалізацією зернових культур, плодів, ягід, овочів, живої ваги свиней і продукції лісового господарства.
Фермер коротко розповів про власне підприємство та детально зупинився на особливостях реалізації маркетингових функцій на ньому в розрізі окремих напрямів та поділився досвідом участі у профільних кооперативних об’єднаннях аграрних товаровиробників Фінляндії.
Андрій ХАРЕНКО, к.е.н., доцент кафедри маркетингу