ПРОДОВЖЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ СПІВПРАЦІ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МАРКЕТИНГУ
Важливим аспектом у підготовці фахівців будь-якого профілю є заходи, пов’язані із ознайомленням здобувачів з практичним досвідом стейкхолдерів. Так, 31 жовтня 2024 року здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Маркетинг» Уманського національного університету садівництва, в межах вивчення дисципліни «Маркетинговий менеджмент» (викладач Андрій Харенко), долучилися на запрошення колег Сумського національного аграрного університету до гостьової лекції «Еволюція бізнес-систем в менеджменті». В якості стейкхолдера виступила бізнес-коуч Founder Ostrinina Business Academy Олена Острініна.
Участь здобувачів у даному заході сприяла розширенню горизонтів їх уявлень та знань про історичні віхи розвитку бізнес-систем в менеджменті, що позитивно відобразилося на формуванні їх компетентностей, пов’язаних із впровадженням концепції маркетингового менеджменту в діяльність господарюючих суб’єктів.
В черговий раз дякуємо партнерам із Сумського НАУ за плідну співпрацю та сподіваємося на її подальше продовження, а пані Олені Острініній бажаємо досягнення нових професійних висот.