+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 25 жовтня 2024

АКАДЕМІЧНА СПІВПРАЦЯ ТЕОРЕТИКІВ І ПРАКТИКІВ МАРКЕТИНГУ

25 жовтня в Україні відзначається день маркетолога, з нагоди якого та у контексті академічної співпраці між ЗВО кафедрою маркетингу Сумського національного аграрного університету було організовано проведення гостьової лекцію на тему «Маркетинг особистості та ефективні комунікації». В якості стейкхолдера виступила директор з управління персоналом компанії «АГРОПРОДСЕРВІС», практикуюча психологиня Оксана Рева. На запрошення організаторів до заходу доєдналися викладачів кафедри маркетингу та студенти відповідної спеціальності Уманського національного університету садівництва.

Лекція охоплювала ключові аспекти побудови особистого бренду, роль комунікацій у професійному розвитку та важливість навичок особистого маркетингу в сучасному бізнес-середовищі. Доповідач поділилася практичними порадами в контексті піднятої проблематики, підкресливши, як важливо будувати довгострокові, засновані на довірі стосунки зі своєю цільовою аудиторією.

В процесі виступу стейкхолдер акцентувала увагу на наступних аспектах:

1. Маркетинг особистості: лекторка детально розповіла про те, як кожен фахівець може створити унікальний образ, що допоможе йому виокремитися серед конкурентів та досягти визнання.

2. Ефективна комунікація: Оксана Рева наголосила на важливості володіння навичками комунікації для досягнення успіху, а присутні дізналися про їх новітні техніки і як їх застосовувати для зміцнення свого бренду.

3. Практичні поради та кейси: з метою кращого розуміння теми, теоретичний матеріал було підкріплено реальними прикладами з особистого досвіду, що продемонструвало, як стратегічний підхід до маркетингу особистості та вміння будувати дієві комунікаційні стратегії можуть суттєво вплинути на професійний успіх.

Проведення та участь в таких заходах є важливою компонентою у формуванні ефективних майбутніх фахівців-маркетологів та співпраці між закладами вищої освіти через обмін досвідом та знаннями. Дана гостьова лекція сприяла розширенню уявлення здобувачів про роль маркетингу особистості та ефективної комунікації в їх професійному зростанні, а також надала практичні інструменти для реалізації.

Колектив кафедри маркетингу Уманського НУС та студентський загал висловлюють щиру подяку Сумському національному аграрному університету та пані Оксані Реві зокрема за надану можливість збагатитися новими знаннями та практичними навичками і сподівання на подальшу продуктивну співпрацю.

 

Андрій ХАРЕНКО, к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Останні новини

СПІЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ «ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗБУТОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВА» ІЗ ЗАПРОШЕННЯМ ПРЕДСТАВНИКА КОМПАНІЇ БАЙЄРЧитати повністю

СПІЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ «ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗБУТОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВА» ІЗ ЗАПРОШЕННЯМ ПРЕДСТАВНИКА КОМПАНІЇ БАЙЄР

Читати повністю

Всі новини