Вітаємо студентку 21-ма Вікторію Галайко – переможницю Всеукраїнського конкурсу рекламних проєктів!
У жовтні – листопаді 2024 року на базі кафедри маркетингу Хмельницького національного університету та за підтримки генерального спонсора ТМ «HILLARY» – бренд натуральної косметики було проведено XII Всеукраїнський он-лайн конкурс студентських рекламних проектів. Роботи на конкурс представили учасники з 17 освітніх закладів України. Від кафедри маркетингу Уманського національного університету взяла активну участь та виборола диплом ІІІ ступенів у номінації генерального спонсора студентка 21 групи Вікторія Галайко (науковий керівник доцент кафедри маркетингу Ольга Макушок).
Переможці отримали дипломи та подарунки від організаторів конкурсу, а керівники – подяки. Вітаємо Вікторію та її керівника та бажаємо подальших успіхів у реалізації їх ідей у сфері маркетингу на благо України!