ВОРКШОП «ТАРГЕТИНГ У META: ОСНОВИ ТА РОЛЬ ТАРГЕТОЛОГА»

5 березня НПП кафедри маркетингу долучилися до воркшопу «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога», організованого Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ). Захід відбувся під керівництвом Ірини ЛИЛИК, президента ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Спікеркою воркшопу стала Валентина КОСТЮК – власниця маркетингової агенції PromoKiwi, експертка з таргетованої реклами Meta та продажів у соціальних мережах.
Валентина КОСТЮК має 16 років досвіду в маркетингу, з яких 12 – у власному бізнесі. Вона працює з клієнтами з США, Великої Британії та країн ЄС, а також є ментором для підприємців-початківців у програмі Erasmus. Її експертні матеріали публікуються в журналі «Маркетинг в Україні», а власний досвід вона неодноразово презентувала на міжнародних заходах з діджитал-маркетингу та реклами.
На воркшопі було розглянуто такі ключові питання:
- що таке Meta Ads: рекламні кампанії у Facebook та Instagram;
- основні інструменти для роботи з Meta Ads, їх практичне застосування.
Таргетолог – це сучасна професія в маркетингу, яка поєднує креативність, аналітику та стратегічне планування. Учасники заходу змогли детальніше розглянути специфіку цієї професії, а також оцінити перспективи розвитку в даній сфері. Крім того, кожен учасник отримав гайд від Валентини КОСТЮК з налаштування реклами в Meta Ads.
Воркшоп став чудовою можливістю для викладачів кафедри маркетингу поглибити знання у сфері таргетованої реклами та вдосконалити свої навички роботи з рекламними інструментами Meta. Дякуємо організаторам та спікерці за корисну та насичену зустріч!
Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу